Annons:
Etikettandlighet
Läst 1628 ggr
[postmortum91]
2017-01-12 21:34

Hjälp! Nu är jag rädd

Min bästa tjejkompis är medial och känner tydligt saker, dock är hon otränad men hon är ofta exakt och duktig. Hon skyltar inte gärna med det och är otroligt ödmjuk. Ikväll när hon var här berättade hon något som hon valt att inte berättat tidigare. Hon sa att i vår lägenhet finns det en arg/missnöjd kvinna som rör sig i trappen och i sovrummet. Hon brukar stå och titta ut vid fönstret. Hon är inte farligt men obehaglig och inte så vänlig. Vi låter dottern sova inne i sovrummet själv på kvällarna men hon sa att det inte ska vara någon fara. För ett par månader sedan låg jag i sängen och kände att något rörde mig i ansiktet. Har aldrig känt något liknande tidigare och det var så tydligt. Jag blev inte rädd, jag trodde det var min döda mamma. Jag väckte sambon och berättade. Senare när jag somnade drömde jag att någon höll för munnen och näsan på mig så jag vaknade upp i smått panik för jag inte fick luft. Jag berättade för den här vännen och sa att jag ändå trodde det var mamma och att det bara var en mardröm. Min vän valde att inte säga nått då för hon inte ville skrämma mig, men hon trodde att det var den här kvinnan. Nu är jag såklart livrädd.

Annons:
Jane-Lyzell
2017-01-12 23:49
#1

Lita till din egen känsla, klart det är din Mamma ❤️- varför skulle en okänd kvinna springa runt hemma hos dig  - din väninna har nog kollat på för mycket på okända program eller andra , så hennes egna rädslor kom fram .

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Andlig Harmoni & Livsglädje]
#2

För det första så finns det inget att vara rädd för när det kommer till "övernaturligt" eftersom det är helt naturligt 🙂

Tänk dig så här, hur gjorde din mamma under sin livstid ? jo hon klappade om och hon brydde sig om dig med all sin kärlek så som mödrar gör så det är inget konstigt alls med det tvärtom helt naturligt och precis som när dom fanns i fysisk form.

Din kompis är otränad som medium vilket många är och på den vägen så ta det inte så allvarligt utan utforska själv det som känns rätt för dig ❤️

Choklad
2017-01-30 13:29
#3

Det som höll för din mun kan har varit täcket eller kanske din man som råkade lägga sin arm eller hand över ditt ansikte i sömnen, saker som händer omkring oss då vi sover orsakar ofta Drömmar som vi då förknippar med olika händelser känslor och beröring. Och hjärnan varnar  oss så att vi vaknar till . 

Om det nu är en främmande kvinna hos dig, så be din väninna att prata med henne och fråga varför hon finns kvar hos er och varför lämnar hon er inte ?

U R us

Upp till toppen
Annons: