Annons:
Etikettandlighet
Läst 1450 ggr
Jane-Lyzell
11/23/16, 4:41 PM

Livet en skör tråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja mina vänner livet är en skör tråd - min brors son var inblandad i en arbetsplats olycka i går och fick en 800 kg vägg från hög höjd över sig - alla säger han hade ängla vakt och jag tror dem <3 - precis där han stod var en liten nedsänkning grop och det räddade hans liv - annars hade han inte levt idag - han har flera brutna ben och annat, opereras idag och det kommer bli flera op. Jag ber Gud och ande vänner o Änglar hålla sin vakande hand över han så han kommer snart hem till sin lilla familj <3 - så med det vill jag säga ta hand om varandra och var rädda om varandra, man vet aldrig när olyckan är framme :( Livet är en skör tråd!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Tjeja
11/23/16, 4:48 PM
#1

❤️ skör och samtidigt så stark när den blir buren av kärlek från familj och vänner runt omkring!

Ber också för honom! 🌺

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Farwuq
11/23/16, 6:33 PM
#2

🌺

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Jane-Lyzell
11/23/16, 7:22 PM
#3

Tack 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

vinden är min mor
11/24/16, 6:56 AM
#4

All kärlek till er anhöriga och till din brorson med sin fantastiska änglavakt.❤️🌺

Oerhört mäktigt att få läsa om händelsen, kan tänka mig att detta är ett ögonblick i hans liv som han aldrig glömmer eller till fullo förstår.❤️

☀️Mörker är bara brist på ljus

Jane-Lyzell
11/24/16, 12:03 PM
#5

4 Ja du det blir ett tufft minne - han har åtskilliga operationer framför sig - ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[ljusmirakel]
11/26/16, 5:39 PM
#6

Visst är livet skört och jag beklagar det som inträffat sänder alla böner om hopp och tillfrisknande så han får komma hem till sin familj och er alla nära och kära igen ❤️

Änglavakt i mängder finns det om vi ser oss om och hör olika livshistorier så har nog dom flesta av oss vart med om dom både i stort och i smått.

Ibland kan man undra, hur klarade vi av det där eller hur gick vi ur en olycka och vad är meningen med den upplevelsen ? som barn var jag och mina föräldrar med om en krock med fyra hästar som hade smitit och min mamma berättade hur hon såg att rutan på bilen krossades av päls och hår och det var en hov som precis gick förbi hennes ansikte och jag minns just det där så hon hade änglavakt för den hoven hade dödat bums om den hade träffat henne i den hastighet som det rörde sig om.

Jag var liten och satt i baksätet och på den tiden var det inte tal om bilbälten som det är idag men jag minns olyckan så bra som om den var igår och hur hästarna som vi från början  trodde var älgar for mot vår bil och min instinktiva reaktion blev att lägga mig bakom baksätena  och det räddade då mitt liv för annars hade jag åkt raka vägen ut genom vindrutan och omkommit snabbt eftersom krocken var så pass massiv och hård.

En röst sa till mig att göra så och jag lyssnade men tyvärr fick hästars liv avslutas av skadorna och det gör mig ont än idag men vi hade änglavakt  den gången och min poäng är att har vi änglavakt så har vi det av en mening  men jag kan ändå inte sluta undra varför skulle hästarnas liv gå åt den gången medan vi människor klarade våra liv,funderingar är många 😕

Varmaste tankar till er i denna svåra stund  ❤️

Annons:
Jane-Lyzell
11/27/16, 9:58 AM
#7

6. Tack fina du för omtanken ❤️ Ja man undrar varför djuren får sätta livet till inbland . Du får se det som att dessa hästar hade det förmodligen inte så bra eller att deras liv som häst kanske skulle inneburit någon som inte handskades med dom så bra - Ni blev dem som hjälpte dom över till en bättre tillvaro på evigt gröna ängar ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

fossingen
11/27/16, 11:37 PM
#8

#0 Sänder många kramar och ljus och tänker på er ❤️


Jane-Lyzell
11/28/16, 12:30 PM
#9

8 tack 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: