Annons:
Etikettfilm-tv
Läst 2715 ggr
Jane-Lyzell
9/5/16, 10:55 PM

Nya Medium i Tv

Ja i dag fick man ta fram skämskudden - tänkte jag skulle titta då det var ett nytt medium - jag överväger att dra mig tillbaks efter detta - jag skäms att medium framställs på detta viset och särskilt efter att ha tittat på hemsidan för det nya mediet  hon skriver http://www.anu-sjoholm.se/home/index.php/se/sexcoachingse

Jag går igenom underlivet och tittar på alla minnen som sitter fast där.
Första gången rekommenderar jag att man tar 2 tim,för att vi ska kunna hinna så mycket som möjligt!
 
Flera av dem som fått underlivshealing har känt hur hela skötet har sjunkit ner till dess rätta plats.; 

Något är ju fel och inte var det många hästar hemma i stallet i detta tv avsnitt hos någon - skärpning - man skäms ju 🤪

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
glittertind
9/5/16, 11:33 PM
#1

Ja. jag håller med i kvadrat…. Det lägsta chakras står för begäret, instinkterna och  överlevnad och ska inte överaktiveras.
Att orgasm hjälper en att nå upplysning är helt bakochfram… Det sänker ens fokus i stället till det instinktiva, egoistiska begäret…

Usch, vad illa berörd jag blir…

Glittertind

Tarotstollan
9/5/16, 11:46 PM
#2

Jag missade detta avsnittet av "Det okända", skall se om jag kommer ihåg att se reprisen. Så det var ett nytt medium med, alltid intressant att se hur de jobbar.
Fast det låter som om jag inte missade något!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
9/5/16, 11:56 PM
#3

Avsnittet var avskyvärt i många avseenden , tyvärr man skäms - inte många hästar hemma i något stall alls

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

papauggla
9/7/16, 2:47 AM
#4

är hon fejk menar du?

Totum
9/7/16, 10:37 AM
#5

Vem var det nya mediumet tro? Missade att se avsnittet.

papauggla
9/7/16, 10:38 AM
#6

Anu Rosentjärn

Annons:
glittertind
9/7/16, 11:52 AM
#7

Är den någon som vet vad själva TV-programmet heter, så går det kanske att se det i efterhand….

Glittertind

papauggla
9/7/16, 12:38 PM
#8

det okända. tv4 play.

Jane-Lyzell
9/7/16, 6:31 PM
#9

4, det får du avgöra själv

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
9/7/16, 9:20 PM
#10

Ja, man kan ju alltid titta på avsnittet och ta det med en nypa salt som jag brukar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Choklad
9/21/16, 10:01 AM
#11

Ja det kan nog vara en bra terapi som alla andra ,men hon kanske borde uttrycka sig mera utförligt, som t ex " jag går igenom hela underlivet" det kan misstolkas.

Underlivet är ju lika viktigt att ha balans i som övriga kroppen, men det är ju mera känsligt kanske ? Att prata om menar jag.

Och sedan får man ju tänka sig för ändå, hur fri man än blir, frihet har tyvärr också ett ansvar i sig.

Om hon är fejk vill jag inte avgöra, men jag undrar hur hon menar med allt hon skriver, skulle vilja ha mer utförlighet, som sagt.

U R us

Jane-Lyzell
9/21/16, 10:21 AM
#12

11. går inte få tag i henne - hon har en väntelista  på x antal tid  och verkar inte svara på vanliga frågor - kanske inte så konstigt  med det innehållet

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Snällhäst
10/12/16, 6:19 PM
#13

Hej alla. Jag är barnmorska och jag tänkte lite spontant: Kanske bra med underlivshealing efter traumatiska förlossningar? Nä allvarligt talat så skäms jag å hennes vägar. Det känns verkligen helt fel, usch!!! Och konstigt nog är hon jättepopulär med sitt knas och har lång väntelista etc. Jane du som är jordnära,klok och bra, fortsätt som du brukar för såna som du behövs.

Annons:
Jane-Lyzell
10/12/16, 9:39 PM
#14

13 - tack det ska jag 🌺 ja skäms är rätta ordet

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

glittertind
10/13/16, 9:21 AM
#15

Ja, sådana som du behövs verkligen! Du öppnar dörrar för människor att söka svar på svåra frågor och få tröst i sorg. Att du och jag har olika syn på sakfrågor runt detta, är inte så viktigt, men kan ändå vara ganska intressant.
Men du står där det blåser som mest, och måste hålla din kurs. för om du ändrar åsikt hit och dit, så är det svårt att gå i täten för folk som söker…
Var och en har sin väg och egentligen har ingen rätt, för målet är så oerhört högt, att vi inte alls förstår det gudomliga ens genom intuitionen.

Vi har stegpinnar, så vi klarar att klättra uppåt, men vi ser inte de högsta stegarna, som försvinner i det oändliga ljuset, bortom vår fattningsförmåga. Vi har en ledstång, och det är kärlek. Det räcker så länge. ☀️

Glittertind

Jane-Lyzell
10/13/16, 10:23 AM
#16

15 Tack det samma 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: