Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1640 ggr
Jane-Lyzell
7/23/16, 5:10 PM

Bortsprungna djur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då har det hänt igen - vet inte om jag ska gråta eller skratta - eländigt är det - när sk medium hjälper till leta djur och skrämmer upp djurägarna mer en de borde i deras ångest efter deras saknade djur. - Troligen blandar de in sina egna rädslor och farhågor om bortsprungna djur - i detta fallet en katt som 2 medium sagt låg skadat och det var bråttom finna han - så ägarna har förtvivlat letat dag o natt i 1 vecka med detta nonsens påstående :(

Ägarna ringer mig i dag och jag kan absolut inte känna han är skadad - ger dem beskrivning vart katten är och försäkrar dem om han är i livet - någon timma senare sms dom mig att de funnit katten oskadd - så underbart <3 - Men fy på er som skrämt dem - etik och moral måste ni ha i dessa lägen . skärpning!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Rhonda]
7/23/16, 7:34 PM
#10

Det är inte alls bra men tyvärr finns det oseriösa människor överallt. Det är inte mycket vi kan göra åt det tyvärr. 😕

Stor kram till dig Jane för att du är en sådan fin tjej. 🌺

[NeferNefer]
7/23/16, 8:13 PM
#11

Så skönt att katten var oskadd! Underbart att du kunde hjälpa katten återförenas med hans människor 🌺

Jane-Lyzell
7/23/16, 9:43 PM
#12

Tack🌺 - hade önskat de inte blev behandlade så av andra - det gör mig ont och ger inte medium kredit alls 😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

glittertind
7/24/16, 10:38 AM
#13

Underbart att du kunde hjälpa! 🌺

Glittertind

Annons:
Jane-Lyzell
7/24/16, 12:58 PM
#14

Ja och när det slutar väl ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: