Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1736 ggr
Korre98
7/15/16, 2:10 PM

Vad är det som händer?

För drygt ett år sedan började jag uppleva märkliga saker med mig själv, första var att jag vaknade en morgon och var helt svag i kroppen kunde knappt stå på benen och var väldigt yr. Sedan började jag få lite otäcka Drömmar som handlar om demoner och att man känner sig instängd i en dröm och inte kan ta sig ur, och att man får en yxa i huvudet. Senare så började jag uppleva mera symtom på mig själv, det var att man fick kryp känsla i öronen och på ryggen. Nervryckningar som uppstår konstant och tryck/vibrationskänsla i ansiktet. I början när jag fick dessa symtom så vände jag mig till läkare och de gjorde flera tester, men kunde inte hitta något fel alls. Detta har fått mig bli rädd,orolig eftersom jag inte har någon aning om vad det här kan bero på.

Annons:
Jane-Lyzell
7/15/16, 2:45 PM
#1

Mardrömmar är kopplat till ditt undermedvetna och dina egna rädslor och din livs situation  - din yrsel på morgonen låter som blodtrycket 

försök se vad som oroar i ditt liv där har du svaren - lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

glittertind
7/19/16, 8:02 AM
#2

Det kan vara väldigt mycket, eller nästan ingenting… Ny medicin… Kanske en naturmedicin du inte tål riktigt… Jag har en vän, som fick liknande symtom av ett gingsenpreparat, t.ex.  Sifrol för restless legs kan också ge konstigheter, särskilt om de kombineras med annan medicin.  För att inte tala om receptbelagda ögondroppar, betablockerare, mm.
Känner man obehag i sömnen, förvandlas lätt känslan till obehagliga drömupplevelser. Det behöver inte visa på något annat.

Och att läkare inte känner till mediciners biverkningar och farligheter är mer regel än undantag.  De har bara inte tid, eller möjlighet att läsa allt. Så läs själv på bipacksedeln om mediciners biverkningar, men där står heller inte allt…

Det kan också ha med jordens magnetfält att göra. Sängen kanske står fel i förhållande till dessa linjer, så att din aura störs…

Glittertind

Upp till toppen
Annons: