Annons:
Etikettandlighet
Läst 1006 ggr
[Rhonda]
2016-07-03 09:16

En teckning på andekatten jag såg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den försvann bakom en osynlig vägg.

Annons:
Ghosthunter
2016-07-03 09:36
#1

Spännande upplevelse. Förmodligen försvann den in i en portal eller den andliga dimensionen. De är ofta avgränsade som om det vore en osynlig vägg!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Rhonda]
2016-07-03 10:07
#2

Min sambo o jag har haft många sådana upplevelser.

Ghosthunter
2016-07-03 11:08
#3

Ja, det har hänt mig också!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Rhonda]
2016-07-03 11:16
#4

#3 Visst är det kul o samtidigt mysigt att veta att alla som har gått över till andra sidan finns ändå hos oss. 

1998 bodde vi i ett hus som hade varit en gammal ladugård. Det hände så mycket där att det var full rulle hela tiden! Vi tyckte det var härligt!

Jane-Lyzell
2016-07-03 12:14
#5

Som ande katt eller människa är du inte av materia utan eterisk - därför ser man andar försvinna igenom väggar o tak 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ghosthunter
2016-07-03 15:12
#6

#4  Ja, det får mig att njuta👍

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[Rhonda]
2016-07-04 07:38
#7

När vi bodde i den ombyggda ladugården (där jag såg andekatten) kom min då 8-åriga dottern nere till mig i köket o frågade 'Mamma, har vi en svartvit katt?' 'Det du mycket väl att vi inte har' sade jag 'Varför?' 'För att en sprang nyss in under min säng' sade hon. Då sade jag att det var en andekatt. 'Jaha' sade hon ' va bra'.

Min son då 9 såg en annan andekatt. 

Det var fullt av andekatter o diverse andra varelse där. 🙂

Carmarino
2016-07-06 13:18
#8

Tror att de flesta av mina tidigare katter finns runtomkring mig lite då och då. Ser ofta "skuggor" i ögonvrån, och tror att det är de levande katterna. Likaså känner jag ibland hur en katt stryker sig mot mina ben, och tror att det är de levande katterna. När jag tittar efter så finns det dock inga levande katter där.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Rhonda]
2016-07-10 08:43
#9

#8 Vad mysigt!

Carmarino
2016-07-10 12:09
#10

#9 Ja, det känns bra att de fortfarande finns kvar här. Konstigt nog har det hänt ett par gånger att en "andekatt" strukit sig mot mina ben även när jag haft gäster, så de verkar inte vara så blyga av sig direkt. Fast det är ju bara jag som märker av dem förstås. Glad


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Hukanson]
2016-07-12 21:59
#11

Finns det en eterisk sfär överallt eller bara eteriska öar lite här och där? Dessa eteriska väsen som vi kan se om vi har rätta uppmärksamheten befinner sig i denna fysiska världen men inte i den fysiska sfären. Spännande! Men orber är inte eteriska utan mentala eller emotionella väsen i dessa sfärer.

Ghosthunter
2016-07-13 09:15
#12

Eteriska öar? menar du kanske portaler, Hukanson?

Iaf så ser man ofta att orberna är intelligenta i deras rörelsemönster.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: