Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1788 ggr
anniev88
6/26/16, 6:25 PM

Stänger jag mig själv?

Hej!
Jag vet inte om jag valt rätt grupp att posta detta inlägg i, men jag har lite funderingar och skulle verkligen uppskatta lite respons…

Jag har hela mitt liv upplevt nån viss andlighet/medialitet (Sanndrömmar,visioner? Påhälsningar, etc.) speciellt i övre tonåren och framåt.  Vissa perioder mer och andra perioder lite mindre.  Men det har aldrig varit så tomt och avstängt som den senaste tiden .😕 (Jag är 28 år nu) 

För ungefär 2 år sen så fick jag ett återfall in i depression/panik ångest. Jag tror det var en kombination utav stress och oron över dålig ekonomi (student ) som utlöste det till en början, sen tog jag jobb som jag inte trivdes i, gick upp massa i vikt vilket lett till onda leder och kunde tillslut knappt gå till affären utan en ångestattack. Det har absolut blivit bättre nu men till min fråga :

Kan ohälsosamt leverne påverka ens medialitet? (skräpmat, sena nätter, tv, lite sömn, ingen träning) 

Jag har trott att ens medialitet är något man har eller inte har till en viss grad, och vetat att man kan öva upp det?? Men kan man också "stänga ner det" fast man mentalt inte vill? (förlåt att jag svamlar) 

Jag har iallafall påbörjat min "resa" för att hitta tillbaka till mig själv. Men hade verkligen velat ha svar på ifall jag kan få tillbaka min öppenhet, medialitet och Intuition. För detta tomma skal jag känner mig som just nu vill jag inte vara 😢

Annons:
Jane-Lyzell
6/26/16, 7:50 PM
#1

Hej - När det gäller andlighet och medialitet så kommer ibland livet emellan och man blir påmind om sin fysiska liv som är viktigt - och att fokuset ska vara där - verkar som det är så för dig - Vilket betyder att du ska fokusera på att bli frisk och hel innan du tar upp medialiteten igen - och ja den går att träna upp och är en färskvara. 

bli hel o stark igen så ska du se din mediala sida vaknar till igen 😉

Rekommenderar dig att meditera - testa gärna min meditation

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

anniev88
6/26/16, 8:19 PM
#2

#1 Tack för svar! Har faktiskt tänkt meditera idag, tack för den bifogade länken! Ska ta till mig det du skrev och samtidigt försöka finna min väg, förhoppningsvis dröjer det inte länge eftersom jag känner mig nästan helt frisk, dock som att ngt fattas mig då jag känner mig stängd. Men skönt och höra att det kan komma tillbaka när jag är redo för det !

Jane-Lyzell
6/26/16, 11:44 PM
#3

Lycka till❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: