Annons:
Etikettlänkgalleri
Läst 2052 ggr
Jane-Lyzell
2016-06-20 14:30

Siare om 2016

http://greenfoodmagazine.com/woman-predicted-fall-twin-towers-bad-news-2016-theres/

Lite skrämmande kan jag tycka - och frågan är är det bra sia om sådant ?

Kan tycka det inte är det - vad vinner man på det - inget 😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
lizaohman
2016-06-20 15:20
#1

Hm. Tänkvärt. Jag saknar dock en lista på profetior som INTE slagit in - för alla har väl rimligtvis inte gjort det. Mycket nyfiken på vad hon sa till Hitler! 🤔

Jane-Lyzell
2016-06-20 18:46
#2

1. den listan har skeptikerna koll på 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Carmarino
2016-06-22 17:42
#3

Det påminner lite om Nostradamus profetior. De är lika vaga som hennes, så man kan oftast inte tyda dem förrän efter någonting har hänt. Då kan man "anpassa dem" så att de stämmer med skeendet.

Vad jag minns så pratade även Nostradamus om ett krig och att "fienden kom från Östern", d.v.s. arabländerna. Har dock för mig att han förutsåg det till i slutet av 1900-talet - åtminstone enligt tolkningen då, vilket var någon gång på 1980-talet.

http://www.sydsvenskan.se/2001-11-07/nostradamus-plockas-fram-vid-katastrofer


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

lizaohman
2016-06-22 19:42
#4

Nostradamus förutsåg jordens undergång år 3797. Samma år som Vanga påstod vara människans domedag. Kände hon till Nostradamus ? Ja, jag lär ju i alla fall inte leva då, i alla fall inte på jorden. 💣

Jane-Lyzell
2016-06-22 23:09
#5

Eftersom framtiden inte är fix - så kanske dessa olycksprofeter endast tappade in på den negativa aspekten - skulle vara intressant se den possetiva istället😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Carmarino
2016-06-23 15:24
#6

#5 Det positiva ger inga rubriker, så det är därför alla fokuserar på det negativa. Om inte annat så märks det på Goda Nyheter iFokus. Senaste inlägget där var 2 april, så det verkar inte hända så mycket gott. Tänk om vi skulle börja leta upp alla goda nyheter vi kan hitta och "godhetsbomba" med dem, vilken lavin av godhet det skulle bli. Alla dystra profetior skulle bara smälta ner och dö. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Jane-Lyzell
2016-06-23 18:41
#7

😃 Jaaa

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: