Annons:
Etikettandlighet
Läst 1486 ggr
[Rhonda]
2016-06-14 11:13

Andliga tecken i ens liv.

Jag vet inte varför men när det gäller mig så är det namnet Margareta - efter det att jag kom till Sverige.

Min fd svärmor hette Irma Margareta, min fd man var på en båt som heter Margareta, jag är född på Margareta dagen, min nya svärmor hette Eivor Margareta.

Det finns inga slumpartade sammanträffande här i livet. 

Har någon av er något liknande att berätta om?

Annons:
Jane-Lyzell
2016-06-14 18:59
#1

Oj - Nää nog ingen slump 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

aurora borealis
2016-06-15 09:44
#2

Åh, jag som svarade ett lång svar - men då jag skall publicera det låser sig ofta min dator.. får se om det går att lägga in senare! :)
Annars kanske andra fyller på med sina erfarenheter. Ha det gott!

[Rhonda]
2016-06-15 09:55
#3

#2  Jag ser fram emot att läsa din berättelse.

 Have a lovely day!  

Gr8ness
2016-06-18 23:28
#4

Hejsan! Vad roligt att läsa. Jag har flera sådana. Jag är tex född 08.08 på morgonen på 80-talet, i sthlm(08) har nr 8 i numrologi (om man alltså räknar ihop alla mina födelsesiffror så att det till slut blir ett nummer kvar) och det mest märkliga av allt: Mitt ex gav mig ett halsband förut med ett fint snidat evighetstecken (8) på helt utan att veta alla dessa saker om nr 8 i mitt liv. Sen har jag namnet Micke. När jag var liten lekte jag alltid att min pojkvän hette Micke i mina lekar för det har alltid varit mitt favorit kill namn. Min största idol har alltid varit Michael Jackson. Som vuxen har jag haft 3 pojkvänner som hetat Micke, även varit på dejt en gång med en kille som hette Micke. När en av mina kärlekar Micke- död dog så såg jag regnbågar överallt. I reflektionern på golvet. Runt gatlyktorna på kvällen. Massor av regnbågar uppenbarade sig…han hade nämligen låten: "somewhere over the rainbow" på sin begravning…har fler andliga tecken som jag sett men blir så mycket att skriva:) kul är det iaf

[Rhonda]
2016-06-19 09:33
#5

Vilken underbar berättelse! Micke ville tala om för dig att hans finns kvar o mår bra därför uppenbarade sig all regnbågarna.

Vi dör inte, vi tar tåget till en en ny destination.  Big hug.

Jane-Lyzell
2016-06-19 11:08
#6

4. Härlig berättelse - jätte fint 

Ja vist är det konstigt ibland mer en vad vi förstår - men jag tror ju inte på tillfälligheter så någon mening är det 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Rhonda]
2016-06-19 11:11
#7

#6 Visst - det finns inga tillfälligheter men vi får tyvärr inte reda på meningen med de fina andliga upplevelserna. Inte förrän vi gå över till andra sidan.

Jane-Lyzell
2016-06-19 11:53
#8

7. Ja så är det 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annabellami
2016-07-09 22:14
#9

Hej! 

Vill berätta detta, varje gång någon gått bort som jag och min syster och min familj kände och vi var väldigt nära. då en familjemedlem. då varje gång började min systers radio spela av sig själv. mitt på natten,dagen,kvällen när som helst. bara varje gång efter någon gick bort.. de kunde vara flera gånger efter denne personen försvann från våra liv. det är som att den döde anden finns hos oss. hälsar på. tror jag och min syster iallafall.

och idag 9.7. lärde jag mig nåt nytt med min energi från kroppen. håller handen lite över min systers rygg då känner min syster värmen från min hand,hon känner det som om jag hade handen på ryggen fast jag inte hade det. hon berättade om det för mig jag tyckte det var coolt. tydligen finns sånt i livet. typ nån helande energi. vet ni nåt om det?

[Live. Love. Play. Enjoy.] Lev o njut med vänner du har.bryt ej vänskapen mellan er

majlar
2016-07-10 11:18
#10

Tre av mina fyra barn och jag är födda en torsdag, den fjärde en söndag.  Tre av dem slutar på 11  när man räknar ihop födelsetiden, och en slutar på 12. Själv har jag 7.

Vi är tolv i familjen, med barnbarnen, men då är inte ingifta medräknade. 8 av dem är födda en torsdag. Så man kan väl säga att den dagen är en lyckodag. Jag har undrat lite också över hur det kan slumpa sig så att just torsdag och 11 har en så stor betydelse i våra liv.

[Rhonda]
2016-07-10 11:43
#11

#10. Vad intressant! Man brukar lägga ihop 1+1, 1+2 o då blir det 3st 2:or o en 3:a. 

Visst skulle det vara kul om man kunde få reda på varför det är så!

Jane-Lyzell
2016-07-10 18:52
Upp till toppen
Annons: