Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 1622 ggr
[rore]
2016-04-14 09:46

Livets källa.

Detta var för några dagar sedan. Men kände att jag ville dela. Sättet som orden kom till mig var annorlunda mot vad det brukar vara. Jag gillar budskapet där av delning. Ta till er det ni vill eller låt det vara.

Sitter och lyssnar på David Lance. Piano musiken bara spottar ur sig ord och känslotillstånd. Fingrarna har knappt hunnit med att skriva *svettigt*

* Bortom orden vilar alltet I det som alltid är och alltid kommer att vara det ställe som vi vänder åter till. De jordiska fasornas gång är en väg lik alla tidigare vägar.

Finn ditt hemma i dig själv. Känn rösten inom som leder. I det stora, i det lilla vilar hedern. Inget är vad det ser ut att vara.

Hat kommer att bytas ut mot kärlek igen. Då du kommit Hem. Det finns ingen sorg, ingen separation . Vi är alla ett.

I varandra finner vi svaren på våra egna gåtor. I Varandra ser vi vår egen väg. Så fort vi slutar döma andra, så ser vi att de finns till, för att VI ska se oss själva.

Den enda, den sanna!

Allt börjar och slutar med DIG som går tillbaka i ljuset hem.*

Och jag känner expansion, längtan, frid och iver. Över att ta klivet in, Nu vänder det. Jag tar mig själv i famn. Förlåtelsen av det som var är och kommer att bli. I en framtid som alltid är NU. Ser jag dig i mig! TACK! Det finns inget utanför Allt är inom.

Annons:
Jane-Lyzell
2016-04-14 10:36
#1

Så vacker - tack ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[rore]
2016-04-14 10:45
#2

Tack själv ❤️🙂

[Hukanson]
2016-04-14 18:40
#3

Vi har nog alla upplevt ett sådant ögonblick, där vi lyssnar på musik och plötsligt lämnar harmonin för att lyftas upp genom fönstret upp i ljuset där en vision uppenbarar vår visdom i en syn för vårt stilla betraktande och när vi i tacksam kärlek förstår vårt högre självs sanning går vi tillbaka till vår kropp, berikade, bejakade, bekräftade.

[rore]
2016-04-14 18:53
#4

Mmm Hukanson. Fint beskrivet Tack

Jane-Lyzell
2016-04-14 20:03
#5

3 så sant i sanning inspiration🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: