Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1953 ggr
Jane-Lyzell
2016-04-13 12:41

Vad vill du!

Hej Medlemmar

Just nu är det väääldigt låg aktivitet här inne och jag ber er om hjälp att få igång sidan igen "aktiv" 

Vad vill du ha mer av här inne ? och hur kan vi göra sidan mer aktiv och intressant- låt nu inspirationen flöda och ge förslag 🙂

Tack på förhand 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Hukanson]
2016-04-13 15:08
#1

Jag tycker ju för egen del att berättelser, skildringar, av spirituella händelser typ kurser eller spontana upplevelser är spännande att läsa och vidgar förståelsen mycket. Det vill jag gärna se på sajten. Då blir man intresserad och vill själv ta reda på mer eller vara med själv.

Jane-Lyzell
2016-04-13 16:33
#2

1 tack 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[LarssonA]
2016-04-13 17:15
#3

Jag håller med Hukansson, men sedan har jag förstått att det verkar som "hela iFokus" har saktat ner lite. Jag var väldigt aktiv medlem här för några år sedan och då var det full kastrull i varenda sajt jag var med i. Nu är det inte alls på samma vis nånstans tycker jag (nej, jag själv är inte lika aktiv heller så jag kan ju inte skylla från mig) :)

Men jag funderar på om det inte kan vara så att grupper och sidor på bl a Facebook tagit över en hel del?

Corgitok
2016-04-13 17:54
#4

Artiklar!

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Jane-Lyzell
2016-04-13 18:43
#5

3 Ja jag tror Fb är en stor bov i dramat - men jag hoppas människor tröttnar på fb och vänder tillbaks - alla är ju inte på fb - men som du säger många sajter har problem med få användare - hmm

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2016-04-13 18:43
#6

4 Ja artiklar är bra - någon som skulle vilja bli artikel författare här inne ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Tarotstollan
2016-04-13 20:08
#7

Jag tycker att det är intressant att läsa om upplevelser och historier som folk har varit med om.
Är själv inte medial för 5 öre, så har tyvärr inget att själv dela med mig av. Endast sådant som folk berättar för mig och många gånger är det ju så privat så det kan jag inte berätta ändå.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
2016-04-13 20:09
#8

7 . Tack🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Toyan
2016-04-13 22:21
#9

Tycker som  #1 Hukansson  och #7 Tarotstollan. Att läsa om andras upplevelser och erfarenheter är alltid intressant och spännande.

Tror också att FB är en bidragande orsak att aktiviteten på I Fokus gått ner, sen är det väl så att man inte alltid har tiden och orken att vara med på olika sajter, inte minst gäller det mig själv.

Jane-Lyzell
2016-04-14 00:52
#10

9.. ja så sant - tack😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Choklad
2016-04-14 10:02
#11

Nu har jag knappt inte varit härinne alls.  Har själv två sajter, och en som jag är Medarbetare i så tiden räcker inte alltid till.

Jag är Sajtvärd bl a för Drömmar iFokus, och där är det så låg aktivitet som det kan komma ner nästan, tror jag.

Det skulle vara intressant att diskutera mer om symboler och hur de påverkar oss, det är bra i själva kontakten med andevärlden också, det kommunicerar ju ofta på det sättet att de visar symboler.

U R us

Jane-Lyzell
2016-04-14 10:31
#12

11. Ja symboler är intressant 😀 Märkligt så många har låg aktivitet 😳

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Choklad
2016-04-14 11:45
#13

Kanske det är våren som lockar ? vädret är ju härligt och då vill man njuta av det.

U R us

Annons:
vinden är min mor
2016-04-14 15:18
#14

Jag har varit ganska aktiv på ifocus tidigare men nu blir det sällan så att jag skriver i de öppna. Varför? Jo jag tycker det är så tråkigt med det tjafset och ifrågasättandet som alltid förekommer. Så länge vi ska tjafsa om vem som har rätt så kan vi aldrig komma framåt andligt. Annars gillar jag tips och övningar och diskussioner där ingen trycker ner någon annan. Du gör ett jättebra jobb Jane men på hela ifocus råder dålig aktivitet numera.

☀️Mörker är bara brist på ljus

Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
2016-04-14 20:18
#16

13 Ja så kan det vara förståss - men det har varit en längre tid

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2016-04-14 20:20
#17

14, Håller med dig om tjafset och ifrågasättande - det har blivit lugnt på den från det här inne sen vi anammade O-tolerans för skeptiker - Skööööönt🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: