Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 2035 ggr
Jane-Lyzell
3/4/16, 11:45 AM

Rädd för spöken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Näääeeee……..😃

Ha en fin helg alla 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Snällhäst
3/5/16, 7:36 AM
#1

Hej och tack för den fick mej att skratta och glömma min morgonångest som jag dras med. Får jag fråga var du hittade filmsnutten och finns det fler? Hälsningar Mia ny medlem😃

Jane-Lyzell
3/6/16, 12:07 AM
#2

Hej och välkommen in på forumet 😀 Filmsnutten är från fb

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Smulan_88]
3/6/16, 12:13 AM
#3

Hur kommer det sig att man är rädd för spöken egentligen? Jag tror att jag under mitt liv kännt av och varit väldigt lyhörd för andar. MEN jag har också alltid varit extremt mörkrädd. Hehe. Hur upplever ni när ni känner av andar? Är det vanligt med obehagskänsla? Framförallt är det vissa föremål men även endel händelser som förstärkt denna känsla. Är det normalt? Eller har mitt sinne nara valt att tolka det okända på detta vis?

Snällhäst
3/6/16, 2:29 PM
#4

För mej känns det lugnt och tryggt med mina andar vi känner varann väl. Jag är inte mörkrädd heller men var det som barn.

Föremål kan jag känna obehagskänslor inför;jag hade en gång en bil som inte tyckte om mej. Jag kände det verkligen att det inte var snäll och att den ville jävlas riktigt ordentligt. Jag vet att det låter konstigt men så var det. Vi skrotade den hursomhelst efter en tid för den var gammal blev obrukbar..

Jag tycker det är så tråkigt att så många är så rädda för döden och andevärlden det har uppkommit en helt felaktig bild av denna helt naturliga dimension och tyvärr tror jag nog att det är mycket kyrkans, religionens och vissa skräckfilmers fel. Sen har man ju skrämt varandra i alla tider för spöken och hemsökelser, det är nog djupt rotat tror jag.

[Smulan_88]
3/7/16, 10:03 PM
#5

Jag miste min lillebror som nioåring, så självklart blev man väldigt tidigt väldigt medveten för döden… Jag har ofta haft känslan av saker och ting omkring i min omgivning. Alltid på alla ställen jag bott på (det är ganska många) så har jag känt av energier pch det har hänt många oförklarliga saker i min omgivning. Så trots att jag tvivlat (för det gör jag just pga att jag miste min älskade lillebror) så har ändå tron innerst inne i mig trott på något mer…. Vi hade en gång en svart skinnfåtölj (va min pojkvänn nuvarande mans fåtölj) och jag kunde inte sitta i den. Blotta tanken att ha den bakom ryggen om än att stå med ryggen vänd mot den gav mig "chills".. Hua riktigt obehaglig.. Fick senare höra att de hade köpt den på auktion, så måste varit något sedan tidigare som skickade ut denna obehagliga energi.? Sen blev jag gravid och saker slutade att hända i min omgivning… Trodde jag, tills min kusin kom hem på besök till oss. Och jag berättade att denna plats är "stendöd", det händer ingenting. Inga rörelser, energier eller händelser som gör att jag skulle kunna känna av något från andra sidan. Han började skratta (visst vem skulle inte kunna göra det). Men han kände heller inte av något och tyckte också att det var en väldigt lugn plats. Hur är detta möjligt? Riktar mig främst mor Jane <3 men finns det "zoner" som är frisoner för andar? Och hur kommer detta att påverka mig annat än att jag inte har möjlighet att känna av andra sidan? Några få, små grejer har väll hänt men inte som förr…

[Smulan_88]
3/7/16, 10:05 PM
#6

Måste tillägga att vi flyttade i början av min graviditet. Så saker och ting upphörde inte i dåvarande miljön utan vi flyttade..

Annons:
Jane-Lyzell
3/7/16, 11:28 PM
#7

4 . Kan bara hålla med i ditt inlägg 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
3/7/16, 11:33 PM
#8

5 . verkar som du har känt av  medial(energi) psychic energi i föremålen - det kan kännas obehagligt och förväxlas som andlig energi . Efter som det slutade då du gjorde dig av med dessa - Graviditet är också ett tillstånd som kan både öka eller minska sensitiviteten - men det brukar sedan komma tillbaks efter man fött barnen.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
4/12/16, 10:34 PM
#9

😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[rore]
4/14/16, 10:15 AM
#10

Hahahahahaaa, Ja jösses. Jag skulle springa fort om detta #0  drabbade mig.😮

Samtidigt så är det just denna känsla jag kan uppleva när jag Känner närvaro och kroppen reagerar som att  *Ta inte i mig* 🤐

Jo det har blivit bättre med åren. Men förr skrämde det slag på mig.

Jane-Lyzell
4/14/16, 10:29 AM
#11

😀

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: