Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1429 ggr
Jane-Lyzell
2/5/16, 9:29 PM

Anonyma personer på internett

Anonymitet skapar intriger - har man rent mjöl i påsen behöver man inte gömma sig bakom anonymitet - är trött på alla skrikande anonyma intetsägande och hotande personer - ni är små och intetsägande!!!!!😎

skapar sååå mycket skit och mest för er själva -ni kommer aldrig undan ert eget Karma🤢

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Totum
2/5/16, 11:41 PM
#1

Tycker inte att det går att generalisera och påstå att alla anonyma på internet skapar intriger, är skrikande, intetsägande och hotande personer. Det kan finnas många olika anledningar till varför man väljer att vara anonym, man kan ha "rent mjöl i påsen" ändå. En person som väljer att visa med namn och bild vem h_n är, men är skrikande och dömmande är inte vidare vackert heller. Som värd för sidan kan du ju välja att inte ha medlemmar som är anonyma, Jane. Och då är ju problemet ur världen. I allafall på denna sidan. Vänligen "Totum"

Jane-Lyzell
2/6/16, 12:14 AM
#2

Ja så kan man tycka- jag är åtminstone inte anonym och står för orden jag skriver

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Maikailoa
2/6/16, 4:58 PM
#3

Jag tror faktiskt inte att anonymitet skapar intriger.

De flest intriger uppstår nog inom familjen, eller emellan grannar. Så snart man kommer någon inpå skinnet vill man klösa och dra dom i håret. Ett gammalt talesätt ifrån Spanien.

Fördelen med anonymitet är att man slipper oönskad uppvaktning.

Jane-Lyzell
2/6/16, 5:47 PM
#4

3, ha ha ha ja du har nog rätt😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

K.R.J.T
2/7/16, 6:28 PM
#5

man får inte bry sig om dom bara :)

Jane-Lyzell
2/7/16, 7:20 PM
#6

5. sant😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
NiklasTyreso
2/7/16, 9:07 PM
#7

Jag tycker det är skönt att vara relativt anonym, för på nätet drabbas jag av färre troll och jobbiga personer än i verkligheten. Jobbiga personer är nog det oavsett de är irl eller på webben.

Jane-Lyzell
2/7/16, 11:43 PM
#8

7 ja så  kan det ju vara - fast jag tror människor är mer vänliga om de är oanynyma

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[LoveUnite]1
2/10/16, 5:38 PM
#9

Många spelar "tuffa" på internet. Så mycket mobbing, hat och annat som de sprider runt. Mot folk de inte ens känner eller har träffat.

Hur många av dem tror ni skulle i det "verkliga" livet faktiskt gå fram till dörren, plinga på och sedan spy allt sådant i ansiktet på den personen. Finns kanske någon psykisk sjuk person som skulle göra det.

Jag använder anonym id enbart för det finns vissa saker jag delar med mig här på iFokus (och andra ställen) som jag inte delar med mig till vänner och familj och det är alltså personliga allt för privata saker.

Jane-Lyzell
2/10/16, 6:02 PM
#10

9.inget fel vara anonym isäg om man beter sig - det är rötäggen som förstör

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[LoveUnite]1
2/10/16, 6:09 PM
#11

#10 Håller med. 🌺

[LarssonA]
2/18/16, 7:51 AM
#12

Har tänkt på samma sak. Många verkar använda anonymiteten för att spy galla. Men samtidigt är det bra att möjligheten finns. Ibland vill man säga /berätta något utan att behöva tala om vem man är. Det kan vara saker som man kanske mår dåligt över men inte vill att folk runt om en ska veta om….men som man ändå har behov att få ur sig!

Jane-Lyzell
2/18/16, 12:49 PM
#13

12. Håller med - för en del är anonymitet bra - men de spyr oftast inte Galla på andra det är rötäggen som gör det - de som bara vill bråka

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
vinden är min mor
2/23/16, 10:35 AM
#14

Jag har ju min egen bild som profil och hade mitt namn inte varit upptaget så hade jag inte kallats för vinden här inne.

Jag föredrar att vara ärlig med den jag är.

Men samtidigt är det ju också så att skriver jag något personligt så finns alltid risken att någon som känner igen mig får personlig formation om mig.

Vilket som är OK bara man uppför sig schyst tycker jag.

☀️Mörker är bara brist på ljus

Jane-Lyzell
2/23/16, 1:06 PM
#15

14 . Ärlighet varar längst 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: