Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1520 ggr
Sagaliten
1/4/16, 12:11 AM

Bluffmakare och fifflare inom det mediala. Varna?

Vet inte om det är fler än jag som råkat ut för bluffmakare eller fifflare inom detta, men blev bla erbjuden en gratis tjänst.  Visste dessutom efter att ha blivit varnad att personen som låg bakom minst kvinnliga 4 alias, som då egentligen är man, legat bakom flera tidigare alias också. Denne generösa "kvinna" skulle då göra detta gratis på mig om jag bara skickade ett foto på min klitoris från 50 cm avstånd… Varför? Jo för att baschakrat sitter vid underlivet och enligt honom (förlåt "henne") så var det just i klitoris detta fanns. Kan säga att det fick mig mest att garva för det tror jag ingen gör. Men denna tanten e nästan på samma nivå…

Här kan ni även se hur en kvinna uppenbart pinsamt lurat människor, dock inte en svensk, men det blir så uppenbart hur illa det faktiskt kan vara och att man faktiskt ska akta sig.

Jag har även köpt utbildningar där jag fick ett paketpris med 5 kuser för att det var julerbjudande. När jag sen fick dem så visad det sig att 3 av dem hade ca70% EXAKT ORDAGRANNT samma innehåll. Som tur var betalade jag "bara"  1500 för dessa, men ordinarie pris för dessa hade varit över 10.000.-, och denna person är utbildad och arbetar som medium och har F-skattsedel så kändes ändå lite mer trovärdig pga det.

Vet inte hur pass man får namngeså låter bli just nu. Men vad det gäller herrn med alla sina konton så kan jag säga att han kontaktar via mail direkt och skickar samma text till alla. Klitorisen va inte första utan det var när jag gång på gång tackat nej till erbjudande pga att jag tyckte det var för dyrt (och så visste jag att det var en bluffmakare) så får ni mailerbjudande så är tips att kolla med mig först för att se både alias och erbjudandet. Kan ni ju skicka via mail här om ni vill.

Jag tycker i alla fall det är viktigt att även lyfta denna sidan för att varna för de som är oseriösa. Hoppas jag inte är ensam om det. 

http://sagaliten.blogspot.se/2016/01/uppenbart-att-det-finns-fufflare-inom.html

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Jane-Lyzell
1/4/16, 1:51 AM
#1

Ja du Sagaliten - det finns många bedragare , tyvärr i denna branshen med liksom andra - Vet inte vad det är med människor nuförtiden - de verkar endast vilja bedra människor - luras så mycke som möjligt för att sko sig i pengar, makt eller sexuellt.

Tyvärr finns inget organ mer en den som gäller för alla bedragare - Gör polisanmälan- är mitt råd - och se till ha goda referenser innan ni hoppar på allt som glimmar - du får gärna sända pm vilka dessa filurer är

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Sagaliten
1/4/16, 12:13 PM
#2

Tror tyvärr det är lite fler inom områden som detta och terapeuter och massörer osv. Saker som är mindre konkreta eller så om du förstår hur jag menar. Men visst finns det tyvärr inom alla områden, tragiskt men sant.

Kikade du på spåtanten? Så himla pinsamt…

Mailar ang det andra nu

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Jane-Lyzell
1/4/16, 1:23 PM
#3

2. Tack för Pm - Ja verkligen pinsamt- man skäms som medium eller medial och det är inte konstigt man vill ha så lite med nutidens mediala sk utövare som möjligt😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Sagaliten
1/4/16, 4:01 PM
#4

Ellerhur. Det drar ju ner alla seriösa. Som med allt annat…De dåliga är de som hörs och syns.

Fanns även klipp från en del som e med i det okända där man blev lite undrande. De känns ju ändå som att de verkligen ska vara toppenbra🤔

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

[Tigerbeer55]
1/4/16, 4:21 PM
#5

Är härinne ibland lite snabbt och läser, skriver sällan egna inlägg. Men du Jane, fortsätt med din sunda stil, du är bra.  Jag orkar inte ens tänka på alla dessa vidriga lurendrejare som finns därute och utnyttjar andras sorg och olycka. Hur har man samvete att göra så? Karma, säger jag.

Jane-Lyzell
1/4/16, 6:44 PM
#6

5. Tack goa du för de orden ❤️ ibland är jag nära ge upp🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Tigerbeer55]
1/4/16, 6:50 PM
#7

Nä det skulle du bara våga hörru😉Du behövs!!!💜

Jane-Lyzell
1/4/16, 6:53 PM
#8

7. ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: