Annons:
Etikettnätverkande
Läst 1977 ggr
cajsawakawaka
2015-12-15 22:56

Naturprästinnor?

Hej!

Jag är inne på en andlig resa där jag utforskar mig själv, naturens energier, Gudinnans närvaro, månmystik, osv. Jag går en kurs i andlig healing och tycker att det är helt fantastiskt vad man kan göra med energier och ett öppet sinne. Jag har varit vilsen i flera år, men det här har väckt en sorts längtan som jag alltid har haft inom mig och som fått mig att sluta känna efter och bara följa flödet.  Jag vill lära mig mer, och har kommit fram till att jag vill utbilda mig till naturprästinna. Med denna insikt kom en önskan om att nätverka, och helst träffa, andra naturprästinnor/präster (eller andra nyfikna) verksamma i Skåne, för att t.ex. hålla ceremonier eller meditationer, diskutera och dela erfarenheter, idéer eller tankar för att connecta med mina medsystrar samt lättare förstå det här som jag känner en sådan dragning till. Så, finns ni? Är ni intresserade av samarbete, eller möjlig vänskap? Skriv gärna! Kärlek,

Cajsa

Annons:
Jane-Lyzell
2015-12-15 23:40
#1

Hej Cajsa - förut fanns det dem med detta intresse här inne - så hoppas de ser detta - så du får kontakt :-) 

Healing är ju fantastiskt och speciellt🙂 Andlig healing

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

NiklasTyreso
2015-12-16 17:12
#2

TS kan nog gilla wicca.ifokus häxor.ifokus eller Paganism.ifokus oxå.

cajsawakawaka
2015-12-17 23:17
#3

Tack Jane, och tack för tipset, Niklas! Jag kollar där (;

Upp till toppen
Annons: