Annons:
Etikettandlighet
Läst 1375 ggr
blåbärspajen
2015-12-07 23:48

Hitta gammal bekantskap..

Vet inte om jag skriver i rätt grupp men ni kan flytta inlägget om de inte passar… Jag träffade i alla fall en kille för många år sen i Spanien men han hade ingen telefon och vi höll inte kontakten.. Men har tänkt på honom ibland och nu det senaste halvåret har han dykt upp i huvudet extremt mycket och jag fattar inte varför.. Eller ja jag är fortfarande lite kär i honom men varför jag tänker på honom hela tiden just nu vet jag inte. Jag vet att det är helt omöjligt att hitta honom igen.. Vad kan detta betyda? Finns det några knep för att hitta nån? Alltså att bara tänka?

Annons:
Jane-Lyzell
2015-12-08 01:12
#1

Något har ju vaknat inom dig i det minnet - så kanske dags för en liknande romans ;) - ibland kanske det är han som tänker på dig och du plockar upp det - ha ett öppet sinne så får du se vad som sker- spännande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2015-12-11 06:08
#2

Det har jag funderat på Jane, om man verkligen kan känna av att någon tänker på en? har haft upplevelser där jag faktiskt har funderat över detta. Om det bara är jag som av någon outgrundlig anledning tänker på någon bara av mig själv eller om det är så att , den personen faktiskt tänker på mig vid vissa tillfällen. Speciellt när tankarna kommer alldeles oförhappandes, av ingen anledning alls.

Jane-Lyzell
2015-12-11 14:12
#3

2. Kallas för telepati 🙂 - vist är det så att vi snappar upp andras tankar om oss - troligen mer en vad vi själva förstår. Senast igår tänkte jag på min son och hans familj - vips så ringde han - funkar varje gång 😃

Jag brukar även säga att då vi tänker på våra avlidna så är de dem som tänker på oss🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: