Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 3120 ggr
saradormin
2015-09-24 03:55

Ber om ursäkt till spirituella

Skriver de här öppet så alla får veta. Jag. ber om ursäkt för impuls Skrivande i inlägget jag tar de orden tillbaka Jag har inget emot övernaturliga och spirituella, de är såhär sanningen är, de var några år sen jag hade fastnat i min utveckling och kvävdes. jkarthur kunde hjälpa mig med utveckling. Och ja fick hjälp och råd. Men ja ville allt snabbt öppna allt och han bröt kontakten med mig. Jag har inget emot övernaturliga och spirituella ja går också samma väg med lite skillnader på utveckling jag varit mycket de besviken på jkarthur.Besvikelsen växte mer när ja var på samma utveckling efter 3år, jag r,bara besvikelsen och övernaturliga såg ja som samma, Ja kommer stänga mitt konto och lämna iFokus Jag vill öppna mig lite och berätta jag har haft och har en svår utveckling där ja måste utvecklas ensam. Jag är född i en muslimsk familj ursprungligen från Turkiet är te mycket troende. Men andliga var djävulsdyrka för de man pratar bara om fysiska och inget om allt de andra. Ja dolde min tro men trycket ökade och jag måste utvecklas, Övernaturliga andliga spirituella och mediala sidor är samma, slutresultat Jag ber om ursäkt igen. Kan ni förlåta mig Sajtvärd Drömmar ifokus

sajtvärd  drömmar ifokus

  • Redigerat 2022-03-23 15:19 av Jane-Lyzell
Annons:
Jane-Lyzell
2015-09-24 14:53
#1

Hej saradormin

Du behöver inte be om ursäkt och jag hoppas du blir kvar på ifokus 🙂

att utvecklas är just det du beskriver i ditt inlägg - du har kommit till insikter - det är utveckling. Sen har du en religonsrädsla i din botten vilket gör att du slits emellan vad som är vad - + att du har behövt dölja det under hela ditt liv - du duger som du är , med allt som är du - glöm aldrig det - låt inte andras rädslor om andlighet få grepp om dig - Andlighet är kärlek för alla.

De som har en svår utveckling är oftast dem som kan hjälpa andra sen 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: