Annons:
Etikettandlighet
Läst 2462 ggr
Jane-Lyzell
9/5/15, 12:03 PM

Akut hjälp Syriens barn

https://unicef.se/

Nu har jag skänkt pengar och utmanar alla mina iFokus vänner göra likadant !!!!!
alla bäckar små blir mycket pengar till att rädda liv …..Smiley heart

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[NeferNefer]
9/5/15, 12:26 PM
#1

Absolut!! Jag är redan världsförälder sen ett par år tillbaka, men jag ska ge mer idag. Jag antar din utmaning ❤️

https://unicef.se/bli-varldsforalder

[NeferNefer]
9/5/15, 12:30 PM
#2

Jag vill tipsa om Unicefs gåvoshop, där de saker du köper skickas till de barn som behöver det mest https://unicef.se/gavoshop De har gjort en liten markering på de saker som det är störst behov av.

Det är ett bra tips på gåva. Jag tänker önska mig det här i present ❤️Jag har redan allt jag behöver och kan önska mig.

[NeferNefer]
9/5/15, 3:54 PM
#3

Sådärja. Jag har nu satt in pengar åt såväl Unicef som Röda Korset. ❤️

Tack, Jane, för en underbar utmaning. Hoppas många hakar på 👍

Jane-Lyzell
9/5/15, 4:31 PM
#4

3. så härligt att du hänger på - tack 🌺 Ja låt oss hoppas många hakar på 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kyllan56
9/5/15, 9:01 PM
#5

Jag är också Världsförälder sedan flera år, men skänker extra vid kriser, som nu. Gjorde det igår. Bra initiativ Jane!🙂❤️

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Maikailoa
9/5/15, 9:11 PM
#6

Men, på tal om bäckar, så bör man även ägna en tanke åt de som skapat situationen i Syrien. Det uppdagas mer och mer vilka politiska krafter som ligger bakom.

Bättre att stämma i bäcken än i ån.

http://vetamix.net/video/b%C3%A4ttre-att-st%C3%A4mma-b%C3%A4cken-%C3%A4n-%C3%A5n_2576

Annons:
Jane-Lyzell
9/5/15, 9:12 PM
#7

Härligt ni är med 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
9/5/15, 9:15 PM
#8

Jag stödjer Läkarmissionen sen många år. De jobbar med lite av varje.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[sanna70]
9/5/15, 10:48 PM
#9

#0 Vilket bra initiativ ❤️ Jag har redan ett fadderbarn och jag brukar även köpa gåva som kan hjälpa andra i nöd. Jag kan varmt rekommendera även denna sida. All hjälp är bra hjälp. . 

http://www.gavokatalogen.barnfonden.se/

Cristine
9/5/15, 11:05 PM
#10

Jag har redan skickat!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
9/5/15, 11:09 PM
#11

Åh så bra 😀

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

The_pearl
9/6/15, 10:50 AM
#12

Jag skänkte pengar häromdagen till radiohjälpen. 😊 tillsammans kan vi alla göra mycket! ❤

Loris M
9/6/15, 11:27 AM
#13

#0 Ett jätte bra initiativ!Tack!! ❤️

Jag är månadsgivare sedan tidigare (barn på flykt)  http://sverigeforunhcr.se/stod-oss/manad-l men visst kan man skänka mer nu när det är så många som är i akut behov.

Annons:
Limewear
9/6/15, 11:44 AM
#14

Jag brukar skänka pengar till Läkare utan gränser och Rädda barnen lite då och då men nu blir det en insättning igen ❤️

Jane-Lyzell
9/6/15, 12:00 PM
#15

Tack alla det värmer i hjärtat ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Toyan
9/7/15, 8:44 AM
#16

Jag antar utmaningen.

Jane-Lyzell
9/7/15, 9:10 AM
#17

Härligt 🌹

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Fredrik1
9/7/15, 8:36 PM
#18

Jag antar utmaningen! Vi är alla ett.

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Jane-Lyzell
9/7/15, 8:51 PM
#19

strålande🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Fredrik1
9/7/15, 10:14 PM
#20

'Compassion begins by seeing everyone as another "you". ' Sandra Pawula

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Annons:
Jane-Lyzell
9/7/15, 10:22 PM
#21

20 precis🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Zeffe
9/8/15, 10:00 AM
#22

Jag hakar självklart på här och antar utmaningen och gör extra insättning hos UNICEF.
Jag är annars månadsgivare till flera organisationer.

Kan man önska sig en bättre present än en välgörenhetsgåva och jag hoppas att alla går in på UNICEFS Gåvoshop när det är dags för uppvaktning eller julklappar. 🌺

Bra initiativ Jane ❤️

Jane-Lyzell
9/8/15, 4:57 PM
#23

Härligt Zeffe 🌺 jag hoppas fler julklappar och presenter hamnar där !

Jag sitter nu mera med i Örebros Andliga kyrka /spiritualistiskt Center och vi har på vårt styrelsemöte bestämt att 2 styrelsemedlemmar åker ned på plats runt medelhavet och hjälper till- kommer med mer info snart

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
9/8/15, 5:04 PM
#24

Underbart, vad fint! 🌺

Jane-Lyzell
9/9/15, 2:51 PM
#25

Örebros Andliga Kyrka / Spiritualistiskt center- Tar aktion för hjälp för flyktingarna

Som nu har nått oanade proportioner och vi har här med beslutat vid senaste styrelsemöte 6 september 2015 att vi sänder ned ordföranden och en till representant ifrån kyrkans styrelse att hjälpa på plats i grandländer vid Medelhavet.

Vi stödjer Röda korsets hjälp och inleder samarbete med den internationella avd som finns på plats. Våra representanter åker ned till Grekland den 30 september - med hjälp i form av pengar – förnödenheter – och Healing och framförallt med medmänskligt hopp för alla utsatta flyktingar. :-)

Vi startar även en pengar insamling för Er som vill hjälpa till i detta och du kan ge bidrag till oss via vårt bankgiro 5820-2821 Märk talongen ”Flykting” Eller swisha-nummer: 1234276366 Vi kommer se till att pengar och annat insamlat personligen når sina mottagare.

Förutom Pengar Ber vi er även skänka ”Lätta” saker som våra representanter kan föra med sig i sina väskor till barn o vuxna i området de reser.

Det kan vara sådant som t ex . ritblock, kritor , papper, pennor, gosedjur(små) stickeris, olika klistermärken, bollar fotbollar, ballonger. överlevnads kitt (torkad mat) - likaså första förbands kitt och liknande . Intimhygien - Vi mottager tacksamt detta innan utresan till vår lokal Järnvägsgatan 17 , 703 62  Örebro.

 För att se när vi finns där se hemsidan www.andligt-osc.dinstudio.se Du kan även kontakta oss på infoandlighet@telia.com

Tyvärr kan vi inte mota kläder (då det väger för mycket) då ser vi hellre att ni skänker pengar som representanterna på plats kan använda för eventuelle klädinköp till de behövande på plats.

Vi rapporterar under vistelsen via fb och ett informationsträff om resan och situationen för flyktingar kommer anordnas så snart våra representanter kommit tillbaks - där vi också redovisar det insamlade medlen.

Distans healing sänds i olika grupper för hjälp - meddelas i respektive grupper när, ett förslag vi har runt kl 18.00

Nu hoppas vi att så många som möjligt är med oss i detta och hjälper oss att hjälpa TACK !

Obs Våra representanter betalar sin egen resa med egna medel och påverkar inte de insamlade pengarna. 

Nu hoppas vi att ni blir en del i detta och hjälper oss att hjälpa, tillsammans är vi starka

 MVH

Styrelsen ÖAKSC

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
9/11/15, 10:28 PM
#26

Tack alla som hjälper blir så berörd🌺❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
9/12/15, 12:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Dela gärna vidare :-) <3

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
9/12/15, 4:26 PM
#28
Jane-Lyzell
9/13/15, 3:49 PM
#29

 Hoppas många vill hjälpa oss hjälpa Hjärta i kväll har vi en andakt där, där donationerna går till flyktinghjälpenGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Bettanbop]
9/13/15, 7:18 PM
#30

Jag är med jag med 👍 bra initiativ Jane

TezzD
9/14/15, 10:16 PM
#31

Redan gjort 🙂❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
9/14/15, 11:34 PM
#32

Härligt- de behöver all hjälp de kan få 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
9/25/15, 10:05 PM
#33

Hoppas fler - vill hjälpa oss hjälpa 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: