Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1666 ggr
CaVott
2015-08-26 12:04

Kontakt?

Hej, har upplevt idag genom att lyssna på mantran ca 50 min meditativ kontakt med vissa döda och mig själv. (Trodde aldrig döda kunde gråta så.) Orkar inte utveckla just nu. Min fråga… Har fått en hemsk huvudvärk migrän är så trött trött min kropp är ur mjölkad… Är det pga av det? Allt är en dimma…

Annons:
Jane-Lyzell
2015-08-26 15:11
#1

Brukar du meditera ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

CaVott
2015-08-26 15:23
#2

Det var ett tag sedan jag kände sådan samhörighet med naturen jag osv… Men detta har ja aldrig upplevt… Svettas som en galning nu huvudvärken sitter i mått illa… Tung i kroppen ögonen ledsen tyngre än ja varit på länge. Förlorade min närmaste anhörig förra året som ja kunde se nu vi grät tillsammans trodde hon hade de bra. Detta är väldigt konstigt o jobbigt. Äter inga med inga sjukdomar mm är väldigt stressad som att ja behöver avsluta m henne släppa… Ja vet inte men detta är väldigt väldigt obehagligt samtidigt väldigt verkligt det verkligaste ja upplevt på länge…

CaVott
2015-08-26 15:26
#3

Glömde svara på frågan. Jag har mediterat förut men aldrig upplevt detta. Är låst i bröstet o halsen sen några år tillbaka (el kanske sen barndomen) håller på o löser det. Men detta är jätte jobbigt. Tack för att du svara

Jane-Lyzell
2015-08-26 15:52
#4

Tror du mediterat lite för länge - andas och slappna av ska du se det bli bra - jorda dig med städning eller liknande och drick minst 2 glas vatten

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: