Annons:
Etikettandlighet
Läst 1329 ggr
Jane-Lyzell
2015-08-15 14:49

Förändring

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har du känt det är mycket förändringar just nu -man vill nya saker och gammalt ramlar bort för att dyka upp i ny tappning. 

Gamla vänner kan falla ifrån och nya infinna sig - Gamla idéer byts ut mot nya 

Spännande tid vi lever i nu - tror vi alla får hålla i hatten😃

De flesta människor jag talar med har haft en tung sommar eller rörig -  Många har flyttat bostäder och lokaler- Bytt arbeten och förhållanden prövas -  Andra har fått tagit tag i sina egen fysiska kropp men många konstiga sjukdomar som poppat upp-  det är skifte på G - så ha tålamod - Det gamla byts till det nya eller det låga byts till det höga .

Ska bli spännande se alla förändringar under hösten och vad det innebär🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Kyllan56
2015-08-15 15:03
#1

De senaste åren har varit precis så för mig! Min dotter har haft en tung tid sedan i februari, när hon fick en förlossningsdepression, och i sommar flyttade hon in i ett ofärdigt hus, vilket är jobbigt. Hon har precis börjat arbeta, men blivit sjukskriven på 50%. Det påverkar naturligtvis mig en hel del! Men jag har sagt till henne att det kommer bli bättre nu till hösten.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
2015-08-15 15:07
#2

1 Oj  mycket förändring där - det viktigaste tror jag är att man ser förändringarna positivt - att det är en hjälp , framåt- hur de nu en vara månne ……..

så behövs alla för'ändringar för vår utveckling - ibland förstår vi dem i bland inte !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
2015-08-15 20:45
#3

Ja, jag har verkligen känt av det, många förändringar för mig och fort går det också. Tack och lov mestadels till det bättre, även om det har blivit ett par riktigt tråkiga och svåra förluster.

Jane-Lyzell
2015-08-16 00:13
#4

3. beklagar förlusterna - hoppas allt blir till det bättre 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
2015-08-16 11:12
#5

Tack 🙂

[Smulan_88]
2015-08-16 20:18
#6

Ja sen april i fjol så har det varit ett tungt år!! Väldigt mycket förändringar, ibland känns det som om det inte är till det bättre. Fast man innerst inne vet att man (kanske) vinner/mår bättre i det långa loppet. Vad hade man gjort utan dem som står och stöttar en vid sin sida.

Annons:
Jane-Lyzell
2015-08-16 23:32
#7

6. Tufft - jag håller med dig tur man har stöttor - kram

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
2015-08-18 10:04
#8

Javisst har det varit förändringar, faktiskt flera chockartade. Men oj vad det känns att universum/vännerna på andra sidan arbetar för mig. Men så har det alltid varit, även om man som liten inte begrep det. Ett exempel kom för mig i morse: Min mamma bjöd på havregrynsgröt varje morgon. Jag hatade (hatar) det. Jag spydde, men det hjälpte inte. Gröten blev kall och stickig. Hjälpte inte. Jag grät. Hjälpte inte. Men när min mamma gick ut ur köket så såg jag att det satt en hund utanför köksfönstret och tittade på mig. Vips, åkte gröten ut och vips åt hunden upp den. Mamma kom in och såg hunden, men hur hon än kollade så såg hon inga rester av gröt och mjölk. Hur konstigt var väl det? Hon sa att det var Gårdens hund som var på luffen. "Gården" låg 2 km bort och jag hade aldrig sett hunden förut. Nästa morgon satt den på plats för sin morgongröt. Sedan minns jag inte mer. 🐶

lizaohman
2015-08-18 10:10
#9

I dessa förändringens tider så får vi hjälp att komma vidare och jag försöker att inte vara motsträvig utan Go with the flow. Ibland kommer små sockerkorn som jag inte kan missa. Små tecken. Jag fick jobb i Jokkmokk och behövde bostad på studs. Gick in på blocket och si, där fanns en liten annons om ett litet hus på 50 kvm. Annonsen var helt ny och hade väldigt lite fakta och ingen bild. Jag hörde av mig via mail och en man svarade att det var såå många som ringt men jag kunde ju höra av mig till hyresvärdinnan direkt. Det visade sig att hon också arbetar som specialpedagog. På "min" skola. Och har samma efternamn som jag! Självklart fick jag hyra huset 😎  Jag har försökt vara uppmärksam på de sockerkorn som vännerna lägger ut. Inte gnälla utan se mig omkring efter lösningar. Ibland känns det som jag blir prövad. Då gäller det att inte hänga läpp utan förväntansfullt se fram emot Hur kommer det här att lösa sig?

Jane-Lyzell
2015-08-19 01:36
#10

Härliga inlägg Lizaohman😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: