Annons:
Etikettandlighet
Läst 3292 ggr
Annisangel
2015-08-07 17:07

Utveckling 5

Nu blev den förra tråden en aning lång. Jag gillar att ha en tråd att skriva upp mina andliga upplevelser och så länge det är okej för sajtvärden att ha det så kör jag på! :) så kul med ni som läser också! Kram fina ni!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Jane-Lyzell
2015-08-07 19:39
#1

Klart du ska ha din tråd igång 🌺- här ligger din gamla :

http://spiritualism.ifokus.se/discussions/54b842318e0e740cbf0005a7-utveckling-4?discussions-1

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2015-08-07 21:18
#2

Tack kära Jane!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Tarotstollan
2015-08-07 21:34
#3

Tycker om att läsa det du skriver, så jag följer med i denna tråden också!🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annisangel
2015-08-07 21:57
#4

Du är så välkommen så Tarotstollan!!! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

white lady
2015-08-07 22:34
#5

Givande att följa dig Annisangel.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Annisangel
2015-08-08 05:53
#6

Tack white lady! Kram på dig!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Annisangel
2015-08-09 23:03
#7

Idag fortsätter jag att leta en bortsprungen kisse som dessutom linkar på 3 ben efter att ha fallit från 5:e våningen! Plötsligt när jag står i hallen hör jag krafset av kattklor inne från garderoben (jag har ingen katt för tillfället). Då slår det mig, har hon blivit inlåst/ instängd nånstans. Jag lockar vid matplatsen men nu infinner sig en känsla av att inte kunna komma ut… Men är hon i närheten tro?

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2015-08-10 00:38
#8

Leta i källaren

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2015-08-11 19:11
#9

Idag stängde jag av surfplattan och dottern och jag gick ut i hallen och tog på oss kläder. Plötsligt går surfplattan igång av sig själv. Jag säger; men du det där var ju konstigt och går in för att stänga av den igen. Då hittar jag samtidigt mobilen som jag alltid har med mig! Så någon hjälpte mig att ta med det viktiga!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2015-08-15 06:25
#10

För ca en vecka sen drömde jag om ett litet kit med olika borrar. Den drömmen förbryllade mig i flera dagar ända tills jag blev bjuden på inträde till Kolmården och hittade stenar till bra pris. Citrin, tigeröga, aventurin och en hel massa andra Goa bumlingar (trumlade stenar). Så tänkte jag på att skapa djur. Jag har ju tagit ut djur ur trä så varför inte sten! Jag började googla på verktyg och vad hittade jag om inte mitt kit från drömmen! Så nu är det "bara" att försöka! Hehe :)

Många Goa Kramar

Annisangel

white lady
2015-08-15 09:31
#11

Underbart Annisangel.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
2015-08-15 09:38
#12

Vad härligt - kul 😀

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2015-08-15 11:07
#13

Hihi absolut! Var också försiktig med orden…. Idag lagade jag dotterns ring. Så säger hon; tänk om jag tappar bort den! Jag får en ingivelse och svarar: men du, då är det bara jultomten som tar hand om den och överraskar dig senare. Så vill hon ta ringen på sig och sträcker sig mot platsen där hon la den. Den är borta! Vi letar överallt men ingen ring. Ingen fara mamma, säger hon. Jultomten ger den tillbaka snart!! Ja vi får hoppas det säger jag.

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Jane-Lyzell
2015-08-15 12:46
#14

Ha ha ha

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2015-08-15 18:08
#15

Hihi :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2015-08-18 05:58
#16

Det kliade som tusan i både höger och vänster hand. Mormor förklarade för mig att då är det på väg pengar både in och ut, men jag kommer inte ihåg vilken. Vänster hand ger och höger tar, eller om det var tvärtom… Hur som helst så tittade jag på kontot dagen efter och jag hade fått in en ganska bra summa från oväntat håll men samtidigt väntade pengar men jag var inte säker på när det skulle dyka upp. Nu faller det sig så att jag ska på drömkurs den 25:e och kan nu finansiera kursen utan problem! Tack, ända in i evigheten! Så äntligen blir det av och ingen är lyckligare än jag för det! Hm, de varvar Drömmar och medialitet… spännande! Kursen heter Architects of Truth… Bara namnet sätter igång fantasin ju… :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2015-08-18 09:12
#17

Åh så härligt - ha det så bra på kursen - tror det är höger hand för pengar och vänster för hjärtliga besök om jag mins rätt 😀

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2015-08-18 10:06
#18

#17 Aha, kanske till och med så Jane!!! Då stämmer det så himla bra för dessa människor jag ska träffa kommer sprudla av positiva vibrationer!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Tarotstollan
2015-08-18 19:03
#19

Ha, det så bra på kursen och som vanligt väntar vi oss en lång redogörelse om hur det var!👍😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annisangel
2015-08-19 06:35
#20

Javisst ska ni få redogörelse!! Först på drömkursen och sen från seansen!! Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Annisangel
2015-08-19 06:36
#21

Ojdå, nu fick jag Insider! Coolt :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2015-08-21 08:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

En annan bild från en dröm. Även solen behöver en kram!

Många Goa Kramar

Annisangel

white lady
2015-08-21 08:39
#23

Oj så cool. Visst behöver alla en kram. Har du gjort den ?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Tarotstollan
2015-08-21 15:00
#24

#22. Fint! Det blir en het kram då!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
2015-08-21 22:46
#25

Kram 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2015-08-22 12:53
#26

Ja jag har gjort den!! :) tack fina ni :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2015-08-30 09:05
#27

Dagen efter seansen… Mycket energier var i omlopp! Han demonstrerade på så vis att han beskrev anden, noga med att få med namn som mottagare kunde känna igen. Sen var vi ca 22 pers i rummet så fick man räcka upp handen om man kände igen. Han höll på 1,5 timme. Det gick trögt sista halvtimmen och fick själv en känsla av att han inte hann med den otroliga ström som fanns runt honom. Men han fick väldigt korrekta kontakter på 13 av oss men så var det några luddiga länkar som ingen riktigt kunde känna igen. Min mamma fick besök av sin farfar som berörde henne starkt. Till saken hör att hon förut varit ganska skeptisk till andar. Så hon tyckte det var häftigt!! Jo han var bra, men jag som har lärt mig på Ramsbergsgården att gå till den det berör direkt kände mig lite fundersam, men alla som sysslar med detta kanske demonstrerar olika?

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Jane-Lyzell
2015-08-30 18:09
#28

27 Det var bra jobbat med 13 igenkända länkar - tycker jag - men håller med dig - handuppräckning  hela tiden blir lite tjatigt och jag förstår vart han utvecklat sig i för led - Det viktiga på en seans är ju att man blir berörd - då har andevärlden varit där,  annars inte 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

white lady
2015-08-31 09:42
#29

# 27  Vad bra Annisangel, Kul att exet sköter sig 👍

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

white lady
2015-08-31 09:47
#30

# 28  Det var nog det värsta jag läst att ett medium skrivit någon gång. Fruktansvärt arrogant gjort Jane.  

"-  och jag förstår vart han utvecklat sig i för led "

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
2015-08-31 14:50
#31

30 Nej då inte alls endast ett faktum och konstaterande som man lätt känner igen vart olika medium gått sin utveckling 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

white lady
2015-09-01 12:12
#32

# 31  Mycket möjligt, men Jane för mig som aldrig varit på seans låter det väldigt märkligt att du värderar med ord som  "tjatigt".

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
2015-09-01 13:23
#33

32 Du har uppenbarligen inte upplevt dessa seanser - då skulle du veta vad jag talar om!😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2015-09-01 14:16
#34

Men hur menar du Jane? Finns det alltså olika sätt att demonstrera och att denna "demonstratör" är i en viss inriktning liksom…? Hmm, nu blir jag nyfiken ju! En artikel i ämnet…. Ja! Hihi :) fast jag är nog inte den rätta att skriva den artikeln!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Annisangel
2015-09-01 14:18
#35

Hårsnodden kom fram förresten som jag gjorde till tösen! På ett helt annat ställe än där jag la den. Jag sa tack rakt ut i luften och gladde mig åt att vi inte behövde vänta till julafton! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2015-09-01 15:14
#36

34 Vist är det så - kanske jag skriver en artikel om det 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2015-09-10 05:51
#37

Jag var med på en föräldragrupp igår kväll och som vanligt blir jag överrumplad. En liten tjej uppenbarar sig för mig, ljust hår, kanske ca 4 år. "Du är redo för mig mamma". Jag utbrister spontant i tanken: "men lilla hjärtat, inga barn är tillåtna här, det är bara för föräldrar!" Hon kilar bakom ett bord och piper; "nu då, ser du mig väl inte!?" Jag fnissar inombords och spelade med; "nej nu är det bra du syns inte" Till saken hör att min nuvarande dotter uppenbarade sig precis så en period i livet när jag inte alls visste om jag var redo för barn. Så kanske det finns ett litet liv som väntar tills jag är medvetet redo… :) 💖

Många Goa Kramar

Annisangel

Tarotstollan
2015-09-10 05:59
#38

#37. Oh, vad spännande!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annisangel
2015-09-10 07:31
#39

#38 eller hur Tarotstollan!! Men just nu när det är så mycket i mitt liv som är osäkert så känns det mycket främmande att dra in ett liv till i "mixen"!

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2015-09-10 10:02
#40

Spännande😀

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2015-09-10 20:12
#41

Nu har jag varit på kurs och riktigt supit in kunskap!! Helt makalöst hur allt hänger ihop! Diplom fick jag och riktigt bra guidning av både guider och levande handledare! Tänk vilken källa av visdom att plocka ur! Men samtidigt såklart ett otroligt ansvar för människor integritet och väl och ve. De sa jag hade talang och förmedlade lugnt och berörande (inte svårt alls för jag blev Väldigt berörd själv). Jag både gav och fick budskap och drömarbetet gick strålande! Jag har aldrig tänkt mig drömtolkning på det viset men det känns mer och mer logiskt ju mer jag provade och då var klivet till den mediala delen bara som en självklar del. Fantastiskt! Så tacksam för dagen idag!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Tarotstollan
2015-09-10 20:55
#42

Å, vad avundsjuk jag blir på att du fått gå på en sådan härlig kurs men glad för din skull också. 👍
Jag önskar att jag  kunde hitta någon kurs som jag hade råd med och sen kunna gå dit och gå hem på samma dag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
2015-09-10 21:08
#43

41 . där ser du - härligt 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2015-09-11 12:40
#44

Ja det hade inte gått om jag inte fått dessa oväntade pengar! Så jag tackar kosmos för denna otroliga kurs! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2015-09-13 08:44
#45

Dags för sommarkläder att flytta ner till källaren igen! Men denna gången med vemod i hjärtat. Jag vet inte varför, förr har jag alltid känt mig glad åt att "byta" garderob men inte denna gång. Har det att göra med att jag blivit mer mottaglig kanske? Kram på er :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2015-09-13 13:36
#46

Ja fy nu är vintern straxt här - den har visserligen sin skönhet men 👻

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2015-09-19 06:44
#47

Mysiga tid! Igårkväll tittade dottern och jag på surfplattan och hade lite tråkigt framför youtube. Vi tittade på nåt som inte alls passade dottern. "Jag vill se nåt annat" säger hon. Jag känner mig irriterad för det var 5:e gången hon sa så. Så säger jag: men bestäm dig för nåt och så ser vi…. Jag hann inte längre för vid ordet bestäm, så gick en ström mellan mig och dottern och surfplattan hoppade till ett barnprogram. Innan hade vi sett på olika hologram så barnprogrammen fanns inte ens på listan. Jag frågade dottern om hon rörde skärmen. Nej säger hon helt inne i barnprogram. Jag pussade henne på pannan och talade om att hon var duktig. Så var det katten som inte fick komma in i vardagsrummet på kvällen. Hon är i rummet och katten utanför dörren med glasruta i. "Mamma, det är fel att Mimmi (katten) är där. Det känns som jag är instängd därute!" Jag förstår säger jag. Öppna dörren en stund då! Då blir hon glad och släpper lättat in katten i rummet. Där har hon och katten ett starkt band! :) Kram på er!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2015-09-19 10:56
#48

Spännande 😀

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Annisangel
2016-10-14 06:43
#49

Ojoj, här var det länge sen jag skrev! Hihi :) Alla Helgona närmar sIg och gränsen mellan världar tunnas ur. Igår lyssnade jag på ett föredrag som var väldigt intressant men nog ett jobbigt ämne för många. Direkt kändes ett motstånd när jag kom in i salen. När föredraget skulle börja så stängdes projektorn…. det blev svart och jag tittade uppåt taket där projektorn satt och ser en älva sitta och dingla med benen och skratta… nej nu får du sluta tänker jag inom mig. Människorna är här för att de vill höra detta. Nej, inte riktigt än säger hon klingande. Titta, hur de beter sig. Alla ansvariga för föredraget tittar på sladdar och om de kopplat rätt och funderar. Å se nu, säger den lilla och flyger bort från projektorn. Allt fungerar igen! Märkligt säger föredragshållaren. Det går bra en stund och sen lägger mikrofonen av…. Men vad är det nu, säger föredragshållaren och knäpper på den lilla apparaten till headsetet han bär… Jag "ser" den lilla älvan hålla för munnen på honom och skratta glatt. Då skrattar alla människorna i salen och föredragshållaren säger: det måste gå troll i systemet! Haha, såg du, de märkte mig, skrattar den lilla! Jaja, fnissar jag inom mig. Men varva ner nu för jag vill höra detta. Men nu var spänningen lyft från åhörarna och talarna mer harmoniska, så det var nog rätt bra ändå det som skedde! Kram på er!

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2016-10-14 12:51
#50

49 . Härlig se dig tillbaks igen och härligt föredrag , eller inte 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
2016-10-14 21:06
#51

Håller med Jane, kul att se dig igen och läsa om alla spännande saker som händer runt dig i din vardag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annisangel
2016-10-15 13:31
#52

Tack fina ni! :) :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2016-11-07 14:57
#53

Supermånen….. Förut idag var jag låg, så låg att jag kände mig värre än värst och undrade vad tusan det är med mig. Så får jag ett sms från en kär väninna som talar om att det är supermåne den 14 november. Pling, sa det i mitt inre när pusselbiten smällde på plats. Där har vi det!! Jösses så tacksamt. Långsamt ändras nu min känsla till något förväntansfullt, något nytt att utforska! Så meditation står på tapeten ikväll! Puss alla vackra själar! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2016-11-07 19:52
#54

14 nov - är min födelsedag :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2016-11-08 07:33
#55

Åh vad häftigt Jane!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Jane-Lyzell
2016-11-08 15:19
#56

Ja 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2016-12-21 09:37
#57

Något sker…. mycket tårar, eftertanke, återhämtning, utrensning…. Men mycket sakta hittar jag fotfäste igen, går några steg på säker grund efter att svävat i ingenting några dagar….

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2016-12-21 16:52
#58

Denna vägg som jag brakat in i är väldigt annorlunda. Man går in i väggen säger man…. jag satte mig och mediterade runt min vägg… Den är full av färg, alla regnbågens färger i skimrande strålande prakt. Det finns ett hål i min mur, där en blomstängeln kommer fram från andra sidan muren…. Fullt med folk har jag bakom mig som pratar språk jag inte förstår just nu…. jag har val på andra sidan muren men just nu sitter jag bara på en sida och ser hänfört på min mur, för snygg för att riva, för fin för att förstöra. Men energi kan man inte förstöra bara omvandla så jag funderar vidare hur min mur kan tjäna mig bäst. Jag menar det finns ju en anledning att muren restes och då kan jag använda den för att komma vidare starkare, helare och mer utvecklad… kram sötnosar!

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2016-12-21 18:45
#59

tid för vila och eftertanke - kram 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2016-12-22 09:05
#60

Precis Jane! Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2016-12-22 11:19
#61

kram 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2017-01-12 16:04
#62

Å så börjar jag nog känna mig redo igen…. jag är fortfarande risig men behövde ha handlat från affären. Min vän dök upp på min näthinna och en röst sa inom mig: ring henne nu! Det var som en stöt genom mig vid ordet nu så inget att fundera på. Jag ringde upp henne och det visade sig att hon var just då i affären, klar med sitt eget och beredd att gå till kassan! Jag sände en snabb tacksam tanke till kosmos och frågade om hon kunde handla åt mig. Naturligtvis sa hon. Jag tror inte längre på tillfällighet, utan att det inträffat precis när läget är rätt. Målandet tar fart och mitt inre känns äntligen som en värld jag är del i och inte utanför…. märkligt uttryck men härligt!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Annisangel
2017-01-12 16:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#63

:)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2017-01-12 16:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#64

:)

Många Goa Kramar

Annisangel

Tarotstollan
2017-01-12 22:33
#65

Å, så fina! 😍
Inte för att det har med saken att göra men det är fullmåne i kväll och jag tycker dina bilder passar extra bra i kväll.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
2017-01-12 23:45
#66

64 - det är mycket regnbågar nu - jag målade en i min senaste tavla - det betyder något för tiden just nu 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2017-01-18 15:23
#67

Ja, jag kände mig så uppfylld, såg upp på himlen och såg fullmånen och sa inom mig; Jaså, det är dags igen min skatt! Hihi, jag älskar fullmånen, men det är många olika varierande energier i omlopp så det gäller att skilja ut det jag mår bra av och transformera de mindre bra…. Spännande tid är det nu. Inom mig händer en hel del, så vad det blir av detta ska bli himla kul att se! Men som med allt så märker man inte resultatet förrän efteråt….

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2017-01-18 15:42
#68

så sant - har du sett min tavla jag målade Heavens gate ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: