Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 1523 ggr
Jane-Lyzell
2015-07-18 14:43

Sommar prat - Andligt

Hur är det i sommaren med det andliga - själv tar jag semester från det mediala fast jag vet de finns med mig mina ande vänner - man ser mycket av dess skönhet i sommaren då man har turen att få se naturväsen i grönskan , solen och havet …..

Sommaren ger vila och förberedelse för höstens andliga arbeten - vilket jag ser fram emot 🙂

Berätta gärna om du haft Andliga eller mediala upplevelser under sommaren ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Marr
2015-07-18 16:58
#1

Ofta kommer så många små glimtar i ens lilla värld och ståpälsen är ett faktum då den vandrart från kinderna ner och upp igen. Det känns så gott för i detta faktum har jag fått svar på frågor som hör till det allmänna i just mitt liv.

Ingen annan kan förstå dessa känslor som uppstår med fysisk känsla som man känner själv. Så får man en tokig ingivelse…men herregud detta är ju pappas ord jag ej anammat. Ähhh dumheter!

Senast i går kom en liten liten fågel som hoppade framför mina fötter så jag nästan trampade på den. Rostbrun med ett rostrött litet bröst. Pratade och skuttade framförmina fötter och jag följde med i 30 minuter-. Jag blev nästan religiös för det var hemma i pappas hus. Tycker mycket omsådant. Då tänkte jag på min lilla pappa!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

white lady
2015-07-18 18:05
#2

Så här börja min sommar,,Fyra underbara kattungar fick min underbara katt.

De kallar jag andligt. Njuter <3

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Marr
2015-07-18 18:16
#3

Åhh så fina White lady! Vilken fantastisk upplevelse det är! Just för att det är en riktigt andlig upplevelse! Kram & Grattis till 4 unga underbara själar!🤗

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Jane-Lyzell
2015-07-18 18:51
#4

1 härligt - ja detta med fåglar har alltid varit speciellt för mig - när vi nu har flyttat till en gammal frikyrka - så det första som hände var en skata som flög in 2 gr (och ut igen) i vår kyrksal som nu ska bli vår nya lektionssal😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2015-07-18 18:51
#5

2. Å så fina 🐱

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
2015-07-20 16:52
#6

Jag är rätt risig, så jag slarvar till och med med intoningar, försöker bara klara dagen som kommer. Men vi har köpt ett hus (osett) i Norrland. Det är en gammal norrlandsgård, självfallet byggt av timmerstockar med ett så fint uthus i vinkel där det finns en gammal bagarstuga (den ska återupplivas!), en vävstuga, ett vagnslider, ett hönsrum (?), en slaktarbod, en vedbod och ett gammalt utedass. Huset kallas Lustig-huset efter ett byoriginal som bodde där. Han var religiös och hade stor respekt för djur och natur. När han slaktat så gick han in och spelade och sjöng psalmer. En dag när jag var ensam så gick jag till slaktarboden och plötsligt började jag gasta (jag sjunger inte, säger musikaliska vänner) Morgon mellan fjällen, hör hur bäck och flod… och då visste jag att herr Lustig tittade till sin gamla gård :) Annars har det varit tyst och lugnt runtomkring mig, vad jag minns. Inte minsta pyssling eller ande (mer än Lustig då). Saknar dem.

Annons:
Jane-Lyzell
2015-07-21 00:23
#7

6. fy då - hoppas du kryar på dig snart och Grattis till nya huset 🙂

skulle velat höra din sång …… eller ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
2015-07-21 14:49
#8

Jag kan "sjunga" för dig på invigningen 🎂

Jane-Lyzell
2015-07-21 15:17
#9

8. det blir bra 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: