Annons:
Etikettmeditation
Läst 4128 ggr
Tigermamman
5/15/15, 3:22 PM

Färgers betydelse vid meditation?

Hej! Jag undrar över vad de olika färgerna man ser under meditation, har för betydelse? Hittar ingen info om det… Har inte sysslat med det här så jättelänge, men har redan lyckats få en glimt av ett tidigare liv, där jag plockade en känslomässig blockering. Detta fascinerar mig oerhört! Känns som om att man kan bli beroende!

Annons:
Jane-Lyzell
5/15/15, 11:19 PM
#1

Ska svara när jag är hemma vid datorn - detta med färg är intressant

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tigermamman
5/17/15, 10:49 AM
#2

Tack!!! :)

Jane-Lyzell
5/17/15, 11:00 AM
#3

Nu är jag hemma vid datorn igen - ja det med färger är intresant våra andevänner har lätt för att skicka färger till oss - och det är hur du själv uppfattar färgerna och dess betydelse som är viktigt - alltså hur du själv tolkar dessa färger i din meditation.

Var jordnära och försök känna in färgerna och vad det står för dig själv - det är betydelsen + att ditt claivoyanta seende håller på att öppnas för att se medialt!

Vad andra tolkar färger är alltså irrelevant då det är hur du tolkar som har betydelse 🙂

Lycka till!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tigermamman
5/17/15, 11:36 AM
#4

Aha! Okej! Ja, jag känner att det har hänt en del i min utveckling de senaste veckorna. Har fin hjälp av min vallhund som bekräftar emellanåt. Det är så fantastiskt när man känner framstegen! Tack för ditt svar!

Jane-Lyzell
5/17/15, 12:38 PM
#5

4. varse goo🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

wissan
5/17/15, 12:51 PM
#6

Det finn så många skolor av tolkning när det kommer till färger. Det bästa är att du gör din egen färgnyckel genom att skriva ner vad de olika färgerna betyder för dig, vad du vill ge dem för betydelse, känna in helt enkelt och det kan vara tolkningar som inte stämmer ett dugg med vad andra säjer. 
Men det är ju du som har upplevelserna och då är det du som ska "tolka" kan ju egentligen ingen annan göra, även om man kan få inspiration av andras åsikter om just den och den färgen, färgtolkning är också väldigt individuellt, kulturellt , religiöst, osv. 
Rött kan betyda både kärlek, ilska, krig/blod, glädje, jul mm 
Så en egen tolkningsnyckel skulle förmodligen ge dig mest.

Allt har inte en mening om du inte ger det en……

Annons:
Jane-Lyzell
5/17/15, 3:27 PM
#7

glöm inte de olika nyanserna av färg 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: