Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 2324 ggr
Jane-Lyzell
2015-05-13 11:00

Ouija brädor

Ouija brädor är en väldigt långsam kommunikation ungefär som med bokstavsbord - förr i tiden satt man med detta i seans förhållanden och fick goda resultat - men tidskrävande - det är en gammal form av kommunikation och man kan använda den i sin cirkel - men ensam - njee - ska du hålla Ouija bräds seanser så ska det alltid ske med din huvud kommunikatör så du inte bjuder in vem som helst (ouijdi = anden i glaset) för då kan just vem som helst komma! Har man mycket egna rädslor så avråder jag från att pyssla med Ouija brädor.

Kan berätta en liten episod med just personer som inte förstod att behandla ouija plattan med respekt - jag höll en kurs i Dalsland och eleverna frågade mig om det kunde sitta på natten (i en del som var lite aktivitet i ) med plattan - jag sa NEJ - det är inte ok- tror ni de lyssnade, näää - de satte sig ialla fall - morgonen efter kom 3 likbleka ansikten in på lektion erkände att de satte sig en då - ordet som kom upp var djävulen - tror ni dom vart rädda!   - De hade sprungit därifrån och jag lovar det tog nog aldrig fram det brädet igen efter detta. - ja så kan det gå när nyfikenhet går före kunskap. Nu tror jag ju inte det var mr D him self utan en en ande som skojade med dem då det bjudit in "vem som helst" 

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2015-05-19 09:15
#1

🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: