Annons:
Etikettandlighet
Läst 1137 ggr
Jane-Lyzell
2015-04-17 12:56

Störd av spökerier ?

Elisabeth Lannge  skrev på sinFB  status idag :

****Gav rådet till några som stördes av spökerier under nätterna att lägga mobilen i sovrummet. Jag har nämligen läst om några "spökforskare" i England som hade upptäckt att spökerierna upphörde genom detta förfarande. Har gett rådet till folk tidigare med positivt resultat. Nu har två av mina fb-vänner också provat den "metoden" och båda har nu hört av sig och är nöjda. De får numera sova helt ostörda och har så gjort i flera månader. Ett tips alltså till dem som blir väckta av det de uppfattar som spökaktiviteter.***

*

Detta tycker jag själv var intressant då jag hela tiden är noga med inga mobiler ska finnas påslagna vid mina seanser - ja kanske är det så att mobilerna jagar bort andar (spöken) Smiley smile

Har även fått från andevärlden information om att det är alldeles för mycket elektromagnetism från moblier för att de ska kunna ta sig igenom - tänker då på mässor och liknande……..där massor med mobiler finns samtidigt.

spökforskarna tror att orsaken är elektromagnetiska vågor som stör andarna och jag är benägen hålla med😎😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Tjeja
2015-04-17 13:01
#1

Blev det inte lite bakvänt resonemang nu?

Enligt citatet låter det ju snarare som om mobilerna attraherade spöken? Varför skulle annars spökerierna lugna sig när mobilerna var borttagna till ett annat rum?

Citatet får det låta som om spökena höll sig till mobilen… om det nu är så man vill tolka det.. ((annan tolkning kan ju vara att mobilens elektromagnetiska aktivitet stör sömnen på ett sådant vis att man upplever det som spökerier))

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Jane-Lyzell
2015-04-17 13:02
#2

1 . då får du nog läsa igen 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tjeja
2015-04-17 13:19
#3

Ja du har rätt!! ha ha det är JAG som läser bakvänt juh!👍 ha ha

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Jane-Lyzell
2015-04-17 13:37
#4

3. japp 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Smulan_88]
2015-04-22 22:19
#5

Men gud… Förr upplevde jag hen hel del aktivitet i min vardag. men nu va det jätte länge sen, trodde till och med att det va graviditeten som påverkade det hela. Men kag har ju blivit flitig mobilanvändare… Kanske är därför!?! När jag va yngre va kag omöjlig att få tag på… Måste avvänja och se om det kanske är anledningen. Nu kanske jag låter väldigt fjantig med mitt inlägg… Men jag har till och med blivit en tvivlare. Från att ha trott, då jag tidigare upplevde iaf närvaro och endel oförklarliga händelser… Tack ni gjorde min dag 😊👍❤️

[Smulan_88]
2015-04-22 22:21
#6

Sorry för felstavningar, får skylla på mobilen. :)

Annons:
Jane-Lyzell
2015-04-22 22:38
#7

5. 6 vet hur det är skriva med mobil - helt ok - bra du fick en förklaring 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: