Annons:
Etikettövningar
Läst 2071 ggr
jojjana
4/15/15, 11:47 AM

Öva mig på länkning-dvs prata med dina anhöriga

Hej,

Nu har jag gått flera utbildningar i Mediumskap och det jag behöver nu är ÖVA, ÖVA och ÖVA. :-) 

Jag vill öva på att kontakta anhöriga som gått bort och ge detaljer så att du kan verifiera att det är en anhörig, och även ge budskap när du känner att du vet vem jag menar.

Jag tänkte göra det genom SKYPE så jag får direkt återkoppling för  jag behöver höra om jag tolkade rätt. DVS jag vill gärna höra av dig vad som stämde och vad som inte stämde.

Något att tänka på innan: Jag bestämmer inte vem som kommer. kanske önskar du en speciell person men det är andevärlden som beslutar om vem som kommer.

Tidsåtgång : ca 20 min?

Skicka ett meddelande i min mailbox här på iFokus. Med förslag på tid.

Tidsperiod: Onsdag 15april (idag) ,mellan kl. 12-15. EJ kvällstid.

Torsdag 16 april  9-11.

och lämna om du vill efteråt en kommentar här. :-)

Naturligtvis är det kosnadsfritt!

Annons:
Jane-Lyzell
4/15/15, 12:14 PM
#1

Härligt jojjana och lycka till - om du inte får så många kan jag vara försöksperson som du kan öva på - men jag låter andra få företräde !

🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
4/15/15, 1:25 PM
#2

Tack 🌺 - nu har jag testat - Du är jätte duktig och jag rekommenderar varmt - kul med en skype sittning - det verkade fungera bra - framtidens teknik är inte så dum en då .

Det var min Pappa som kom igenom och jag fick bra bevis -🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

jojjana
4/15/15, 1:52 PM
#3

Tack själv! Härligt att han ville vara med och hjälpa mig :-)

Ja, Skype funkade kanon.

Tack så mycket för din feedback Jane, det är alltid bra med så tydliga råd från en som varit med så mycket längre!

Jane-Lyzell
4/15/15, 2:10 PM
#4

Det var så lite så - glad kunna hjälpa till 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

linnease
4/15/15, 2:57 PM
#5

Jag provar gärna 😍❤️ skickar pm!

linnease
4/16/15, 11:07 AM
#6

Så bra!! Fantastisk bra session jag fick med jojjana idag, kan verkligen rekommendera till den som är nyfiken eller känner sig kallad 🤗❤️❤️✨✨

Tack igen!! Nu skiner jag som en sol!! 🤗👍☀️☀️☀️😃

Annons:
Jane-Lyzell
4/16/15, 11:21 AM
#7

6. härligt 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

jojjana
4/16/15, 11:26 AM
#8

Tack själv linnease!

Det var härligt att få lämna så ljusa budskap till dig!

☀️❤️

anwa
4/16/15, 4:57 PM
#9

Om du behöver fler att öva på får du gärna öva på mig :-)

anwa
4/17/15, 5:06 PM
#10

Har precis haft en skype-sittning med jojjana 🙂, som beskrev både min morfar & mormor helt klockrent, till deras personligheter. Fick även några meddelande från min mormor, som jag verkligen kunde förstå & tolka utifrån min nuvarande livssituation. jojjana är otroligt behaglig, lättsam & omtänksam i sitt sätt att förmedla. Jag är mycket tacksam över att jag fick möjligheten att bli "övad på". Kan varmt rekommendera jojjana.  TACK SNÄLLA DU, för sittningen!!!👍

Jane-Lyzell
4/17/15, 6:43 PM
#11

Härligt 😀

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

jojjana
4/17/15, 6:49 PM
#12

Tack anwa för dina fina ord, de gör mig så glad!  Det är jag som ska tacka! Dina morföräldrar var så tillmötesgående och det var härligt att känna en sådan skillnad på personligheter! 

Jag känner verkligen efter dessa tre läsningar att jag gör rätt i att satsa på mitt mediumskap. Tack för att ni är så underbara! ❤️

Nu kommer jag vara bortrest i en vecka och inte alls vara uppkopplad på internet.. 

Mer utbildning på gång igen nämligen… :-)

jojjana
4/26/15, 8:12 PM
#13

Nu är jag tillbaka igen efter en underbar kurs. Jag är redo för att fortsätta öva om det är någon som vill bli övad på 😉

Annons:
Jane-Lyzell
4/27/15, 10:39 AM
#14

13 - härligt - passa på säger jag till er som inte prövat ännu :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

jojjana
5/24/16, 9:59 AM
#15

NU vill jag öva länka till andevärlden igen.. Någon som är villig försöksperson..?

 Denna vecka funkar : Skicka PM till min inbox. 

 Idag tisdag 24 maj mellan 12-14  -(även nu direkt om det är någon som är på..) ,,,, imorgon onsdag från 9-12

Torsdag 9-12

Jane-Lyzell
5/24/16, 11:52 AM
#16

Oj lycka till 15🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

melia
5/27/16, 7:19 PM
#17

Du får gärna öva på mig någon dag om du vill. :)

Upp till toppen
Annons: