Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1254 ggr
ShegoFan12
2015-04-11 17:21

andar??

Kan andar/spöken göra så att saker försvinner och dyker upp igen? ger er några exempel som har hänt hemma hos oss:
1. Morsan la några mobilladdare i en låda strax innan hon skulle gå och lägga sig. När hon vaknade nästa morgon låg dessa laddare framme och då frågade hon pappa om han hade tagit fram dom men det hade han inte gjort. Vid den tiden låg jag och min bror och sov och jag hade inte heller tagit fram laddarna och tror ej brorsan gjorde det heller.
2. För 1 år sedan så tappade jag bort min 500kr-sedel och jag letade i hela huset, i varenda låda och vrå och varje mm men hittade den inte. Städade mitt rum för att jag skulle hitta sedeln lättare men den var borta. Letade i 3-4 månader men utan resultat. Så jag tänkte inte mer på den saken. Men efter ett helt år så dyker den helt plötsligt upp bredvid min säng och jag fattade inte hur den kom dit när jag letade så intensivt och mycket.
3. Pappa la en dosa med ingefära på diskbänken och en liten stund senare var den spårlöst borta. Han gick iväg för att göra några småsaker och när han kom tillbaka var inte dosan med ingefära där han la den. Mina föräldrar har letat länge efter den men den är borta. Den har varit borta i 3 dagar nu.. 
Har mer exempel men orkar inte skriva alla

Annons:
Jane-Lyzell
2015-04-11 21:31
#1

Hej - jo då vist kan andar busa till det 😉 men det brukar vara av en anledning - ibland kan man busa till det själv utan att andevärlden är inblandad😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

_Fisken
2015-04-17 14:38
#2

Jo, som sagt. Jag känner igen det där du beskriver. Blir lite smådrygt efter ett tag.

Upp till toppen
Annons: