Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1074 ggr
[Silverräv69]
3/24/15, 6:06 PM

Påverkas ni av Månen?

Jane-Lyzell skrev ett inlägg om folk påverkas av solen, så tänkte jag fråga er om huvida ni påverkas av månen. Alla är vi olika och det är alltid lika kul att hitta likasinnade! =)

Jag påverkas mycket av Månen och dess dragningskraft.
Sedan tonåren och om allt står rätt till i livet får jag alltid ägglossning +- 0-2 dagar innan eller efter fullmåne, jättemärkligt och det går ej att ta miste om händelseförloppet.
I övrigt kan jag tydligt märka skiftningar i humöret beroende på faserna och en rastlöshet utom denna värld vid fullmåne och det är inte bara hormoner som spökar, den liksom suger min kroppsliga energi, men fyller den mentala/andliga med ny positiv kraft.
Jag har en speciell koppling till månen som är mer en känsla än vad som kan beskrivas med ord, men den finns där och kommer alltid göra det.

Är spänd på att läsa era berättelser!

Annons:
Jane-Lyzell
3/24/15, 9:24 PM
#1

Månen påverkar mig idag också - men inte lika mycket som förr - då kunde man ställa klockan efter min mens som kom då - vista alltid när fullmånen var :-) - när jag blivit äldre påverkar den inte lika mycket - däremot sol och väder!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
3/25/15, 7:05 AM
#2

Jag är också väldigt påverkad av månen, faktiskt mer än av solen, eller skall vi säga fenomen runt solen. för visst mår jag mycket bättre en solig dag då fåglarna kvittrar, än en grå regnig dag 😉

Men när det är fullmåne upplever jag att jag har lättare för att vara nedstämd än vid andra tillfällen i månens cykel.

Jane-Lyzell
3/25/15, 7:53 AM
#3

Ja fullmånen påverkar mig med, kan ha lite svårt sova då - är väll varulven som vaknar😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

white lady
3/25/15, 11:36 AM
#4

Jag älskar Månen kan stå hur länge som helst och titta på den. och känna en oerhörd kraft. Om inte annat känner jag av min tremor mer. Märkligt  🌛

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Upp till toppen
Annons: