Annons:
Etikettandlighet
Läst 1035 ggr
saradormin
2015-03-22 19:43

vägledning

Jag står inför vägval med min utveckling, där jag inte kan finna svaret. Någon här som kan hjälpa mig?

sajtvärd  drömmar ifokus

Annons:
white lady
2015-03-22 20:21
#1

Vad är det för vägval du har att välja på saradormin ?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

saradormin
2015-03-22 20:52
#2

Kärleken eller andliga. En tjej som jag träffat under min andliga utveckling, och vi skulle utvecklas tillsammans, men så som jag ser på det nu så har hon inget andligt i sig. Hon vägrar och lämna mig, vi bor inte tillsammans nu. Hon dränerar mig på energi så jag håller på och backa i min utveckling.

sajtvärd  drömmar ifokus

white lady
2015-03-22 21:40
#3

Oj, då. vad tuft.

 Förhållande är ju annars den bästa utvecklingen man kan ha.

Nu känner jag ju inte din flickvän, men ni kanske har kommit olika långt i eran personliga utveckling.

Dränerar hon dig så´be henne kärleksfullt att lämna dig ifred.

Man kan aldrig backa i sin utveckling, endast stanna saradormin.

Så tänker jag.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

saradormin
2015-03-22 21:56
#4

Tro mig jag försökt med allt. När vi träffades så trodde jag hon var min själsfrände. Så som jag analyserat så blev hon rädd för andliga, hennes intresse inom andliga var mer, tarotkort, samla stenar, inget djupare. Jag försökt många gånger släppa henne andligt, men de går bara inte.

sajtvärd  drömmar ifokus

white lady
2015-03-22 22:04
#5

ok. skulle hon vara bättre om hon vore mer andlig.

Rädsla är våran värsta fiende.

Vad vill hon själv ?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

saradormin
2015-03-22 22:17
#6

Hon har jättestarka negativa sidor såsom, bekräftelsebehov, svartsjuka, stolthet mm. Jag försökt försiktig hjälpa henne och sluta ge de mer energi, men hon ville inte.

sajtvärd  drömmar ifokus

Annons:
white lady
2015-03-22 22:28
#7

Ja du saradormin ibland måste vi släppa taget om en partner och gå vidare.

Förstår ditt dilemma med både svartsjuka ,bekräftelsebehov och stolthet.

Tyvärr måste jag säga att en partner kan oxå spegla egenskaper vi själva bär på, men inte vill kännas vid.

Har du talat med henne om just detta ?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
2015-03-23 11:43
#8

6 låter som hon behöver mycket personlig utveckling - kanske bäst släppa taget

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[rore]
2015-03-25 12:11
#9

Saradormin!

Ibland fastnar vi i vår egen tolkning av hur vi vill att det ska vara. Från båda håll. Kan handla om egot som vi alla faktiskt bär med oss, som oftast präglas av rädslan att visa oss som vi är.

I kärleken finns bara expansion, frihet och flöde.

Kruxet är att hitta dit.

Tror att vi har mycket att lära av varandra I parförhållande.

Det som tydligast visar sig för mig i motstånd etc,, är fel projiceringar på en annan person som oftast  finns i mig. På ett osynligt vis. (svårt att förklara)

Det innebär egentligen inte att någon är mer eller mindre andligt rent mätbart. För vi är alla andliga.

Om inte båda parter är villiga att jobba med de skuggsidorna i sig själv, så blir det stiltje som slutligen leder till separation. Om inte i det yttre så i det inre.

Det är olikheterna oss människor emellan som ger oss gödning och växt kraft. Även om det ibland kan kännas väldigt knotigt och motigt.

Men sen så är det ju så att vi inte är till för att bära andra människor. Utan för att tillsammans växa…

Och där i ligger också det svåra valet.

Tänker jag.

saradormin
2015-03-25 18:12
#10

Tack allesammans. *9 Tack rore för din visdom.

sajtvärd  drömmar ifokus

[rore]
2015-03-25 19:18
#11

Lycka till Saradormin.

Upp till toppen
Annons: