Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 1146 ggr
[Sabina]
2015-02-04 15:11

Ögonen är själens spegel

Ögonen är ju som sagt själens spegel.
Kan ni berätta vad ni ser i mitt enda öga som jag har som Avatar
Det hade varit roligt att höra vad ni kommer fram till 🙂

Annons:
Surpan
2015-02-04 15:19
#1

Oj spännande. Jag kan ingenting om spiritualism men jag ska försöka tolka din bild. 🙂
Jag ser dig som avslappnad. Vacker och lite fåfäng, men inte självupptagen. Du är inte den mest pratglada i gruppen men du har ett smittsamt skratt som du har nära till. Inte nödvändigtvis världsvan men.. medveten. Är du i övre 20/undre 30 års åldern kanske?

Är jag helt fel ute? 😇

/Surpan

[Sabina]
2015-02-04 15:26
#2

#1 Vad roligt! 🙂Du hade faktiskt rätt i mycket men jag ska ge det någon dag så fler hinner svara innan jag säger vad som stämmer och vad som inte gör det. 🙂

aurora borealis
2015-02-05 16:43
#3

Hej!
Det var en rolig fråga och jag förstår din nyfikenhet!
Men tänker du dig ett svar baserat på medial avläsning, intuition (behöver för övrigt definieras) eller på människors avkodande av bilden (dvs vad färg och utseende, kanske ålder, säger utifrån den erfarenhetsbank man som människa har och bildar sina resonemang om omvärlden på)?
Att ögat är själens spegel kommer ju som en tes med många modifikationer.
Jag skulle kunna ge dig många svar som baseras på olika kunskap/kännande/vetande, men vad är det du vill ha för ett svar?

Allt gott!

[Sabina]
2015-02-05 18:40
#4

Jag tänker nog att ett svar blir en kombination av de faktorer du räknar upp 🙂 Det är då man får med alla delar av en person, tänker jag mig 🙂

Upp till toppen
Annons: