Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1842 ggr
Kristina79
2015-01-24 00:52

Överskuggning

Hej jag är oxå väldigt purfärsk inom det mediala, för tre år sedan började jag gå kurser i healing och eftersom har jag fått olika upplevelser. Får ofta siffror, bilder, filmer osv när jag blundar, ibland färg, ibland gråskala, filmerna går fort fort 😊 lite skraj fortfarande när saker kommer, inte jämt men ibland när jag inte är beredd. Men det jag ska komma till, redan första initieringen i healing, började mina ögon vibrera och flaxa helt okontrollerat, och nu blir det så nästan jämt om jag mediterar, el om jag känner närvaro (vet inte om det är vägledare, team el andar jämt) särskilt, kan det vara det vara det man kallar överskuggning? Jag sitter för tillfället fast och vet inte om jag ska utveckla på egen hand el försöka gå en kurs, men rädd att jag hastar på eftersom jag fortfarande är lite smårädd o kan tycka närvaro är lite läskigt ibl. Just nu o senaste året har jag jobbat mycket med mig själv, självkänsla o få lite skinn på näsan och lyssna på mig själv, så många bitar att ta tag i! 😊🙏

🌸

Annons:
Jane-Lyzell
2015-01-24 08:35
#1

Det är troligen ditt egna inre motstånd - dina rädslor _ jobba på din tillit 😊

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: