Annons:
Etikettmeditation
Läst 2358 ggr
KurtCobain
1/18/15, 5:18 PM

Vad är det här?

Hej på er! Jag har märkt en sak som har fått mig att börja undra, på senaste tiden har jag märkt att om jag koncentrerar mig tillräckligt kan jag liksom "skicka" över känslor (kärlek) till andra människor genom beröring. Jag testade detta på min kompis för inte så länge sen, jag tog hennes händer och koncentrerade mig. Jag fick en konstig kärlekskänsla som satt mellan bröstet/solar plexus någonstans, och jag kände hur känslan började röra sig neråt mot händerna, som började "pirra". Jag kände hur det fördes över till min kompis, allt kändes bara väldigt konstigt. Efter så sa min kompis att hon hade liksom känt min "värme" gå upp emot armarna och hon sa även att hon fylldes med kärlek hon också. Provade det här på en annan person sen senare och det blev samma resultat då också! Jag undrar bara om någon vet vad det här är :) Tacksam för svar!

Annons:
Jane-Lyzell
1/18/15, 7:30 PM
#1

Din energi - kärlekskraft/livskraft 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

KurtCobain
1/18/15, 8:43 PM
#2

#1 Jaha, tack så mycket! :) jag är nybörjare när det gäller sånt här, kan du berätta lite mer (nyfiken)? :)

Jane-Lyzell
1/18/15, 9:49 PM
#3

Din egen energi - kan inte förklara det bättre - din ande och din fysiska energi tillsammans din aura …… Psi

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

KurtCobain
1/18/15, 10:21 PM
#4

Okej tack så mycket! Får ta och plugga på lite om sånt här! :) #3

Jane-Lyzell
1/19/15, 1:37 AM
#5

Lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annaed
1/19/15, 10:41 AM
#6

vad härligt. Själv har jag börjat krama männiksor lite längre och då händer det något fantastiskt. Det blir som om själarna möts, en härlig värme , inte bara en kropp mot kropp. Fick vara med om detta själv för några månader sedan då jag fick en lång varm kram, lite längre än vad som kanske är brukligt i "vårt samhälle", av en helt ganska okänd människa, och jag blev helt berörd av känslan som kom, ren kärlek.

Annons:
Jane-Lyzell
1/19/15, 11:33 AM
#7

6. Vad härligt🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: