Annons:
Etikettoff-topic
Läst 890 ggr
Jane-Lyzell
2014-12-29 19:26

Snackis tråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj vad mycket som hänt i mitt liv just nu- har blivit farmor igen och fick vara med på förlossningen - 34 timmar Phu - men allt gick bra tillslut  - Min  Mamma fortfarande sjuk och det blir nu kortis hem för henne - stackars lilla Mamma - var där idag och det är inte så bra med henne - förvirrad - bilen frös - så hemvägen blev spännande från Stockholm om jag skulle komma hem eller inte - men som tur var gick även det bra - hemma igen med en fantastisk upplevelse att få vara med om ett barns födelse - helt magiskt❤️

 Nu ska vi fira nyår hemma i lugn och ro - hoppas jag - hur blir det för dig ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ians
2014-12-30 09:02
#1

Grattis till den lilla nya familjemedlemmen! 

Tråkigt med din mor, hoppas hon repar sig! Önskar dig o de dina ett Gott nytt år! Och en välförtjänt vila, efter alla strapatser!

Själv skall jag jobba, min sista natt just på nyårsafton, det brukar bli lite mys med de som orkar vara uppe, och sedan sover de oftast gott efter lite dricka och goda smörgåsar som köket brukar göra åt oss just inför nyår!

Traditionsenligt brukar de servera smörgåstårta till kvällsmat också och det brukar finnas en bit var till nattpersonalen också! Så det blir säkert en fin kväll och natt. Ett bra avslut på min tid i huset!

Kram till er alla!

Jane-Lyzell
2015-01-01 13:45
#2

Tack Ians ❤️ Den nya heter Saga ett passande namn tycker jag :-)

Ja med Mamma är det trist och igår tristare en vanligt - jag hoppas det är bättre i dag - inte kul när jag sitter 25 mil därifrån - men jag måste ju vara hemma med med min egen familj.

Så fin avslutning för dig på huset - hoppas det blir lugnare för dig nu och att 2015 blir ett fantastiskt år - God fortsättning🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2015-01-02 10:22
#3

Nytt År, nya tider och en stor nyfikenhet på vad som komma skall!

Hur är det med er?

Kyllan56
2015-01-02 12:20
#4

Grattis till lilla fina ljuvliga Saga! 

Så tråkigt med din mamma och jag förstår verkligen din frustration och ambivalens med att behöva välja hela tiden var du ska vara. Jag hoppas att allt går bra med din mamma och jag sänder healing…

Som så ofta i livet finns stunder av glädje och sorg som lever sida vid sida. Men jag tänker på dig med mycket värme och ❤️

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
2015-01-02 14:45
#5

4 tack Kyllan ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2015-01-02 14:46
#6

3. ser också nya året med nyfikenhet 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ians
2015-01-03 10:47
#7

Hello på er!

Nu har jag o vovven varit ute på en pinkerunda, och det är dags för dagens yoga pass! DET är mitt nyårslöfte till mig själv! Att göra en liten stund yoga varje dag! För välbefinnandets skull, och för att motverka spänningar pga att jag belastar kroppen fel efter mina knäoperationer. Så då rullar jag väll ut mattan o skrider tillverket Skämtar Ha det gott  och var rädda om er!

Jane-Lyzell
2015-01-03 13:40
#8

7. Åh vad du är duktig Ians , heja heja

Har nog lagt ett halvt löfte till mig själv och ta tag i min hälsa igen- tyvärr trillar man i sin strävan emellan åt så vips är man tillbaka på ruta 1

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: