Annons:
Etikettinspiration
Läst 1397 ggr
Jane-Lyzell
2014-12-25 12:23

Jul tids tankar

Jul jul strålande jul , nu har du övergått i goda fortsättningar för alla tindrande små ögon som öppnat sina klappar i granens doft och julmatens arom - Kalle anka har hälsat god jul och den årliga filmen Tomten är far till alla barnen är över….

Mycket tankar går till alla dem som inte kan eller får fira jul - de som inte har råd de som inte kan se Kalles jul. de som ligger sjuka på våra sjukhus, eller i sina hem,  De hemlösa , Tiggarna på gatan - de som flyr krig i fjärran land - de som bombar varandra -över rätten till Jesus - det krigas till o med i i hans födelse stad.

snart nalkas nya året och alla smällare som skrämmer både djur tama o vilda och flyktingar som lever med posttraumatisk  stress i vårat land -tänk om alla kunde tända ett ljus i stället och be en bön för fred i världen och fred i sinnet för alla .

Ju äldre jag blir desto mer ser jag inte fram till dessa högtider med köpmani och kommersialism - Vi andliga människor skulle börja en ny tradition bojkotta kommersialismen och bära fram det andliga budskapen - umgås , vara en hjälpande hand- sprida fredens budskap och kärleken till allt levande.(även den stackars grisen) 

Ja lite juldags tankar från mig - god fortsättning 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
2014-12-25 13:45
#2

Hur menar du då ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
lizaohman
2014-12-29 04:38
#5

Inlägg nr 1 har försvunnit - i alla fall på min dator 🤔

Jane-Lyzell
2014-12-29 19:10
#6

Inget viktigt en skeptiker bara !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
lizaohman
2014-12-30 17:11
#7

Ahaa !!!

Ians
2014-12-31 09:21
#8

Håller med fullständigt! 😍

Jane-Lyzell
2015-01-01 13:47
#9

Ja de slinker in titt som tätt, tyvärr

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: