Annons:
Etikettguider
Läst 2493 ggr
Zåmbii3
2014-12-22 07:57

För att få beskydd?

Hej! jag är rätt ny här, aldrig gjort något inlägg förut men har hängt här i någon månad och bara smygtittat lite😃

Iallafall så tänkte jag höra med er hur ni gör eller vad ni säger eller så för att få beskydd och bara positiv energi under t.ex meditation, astral resa eller bara när ni tar kontakt med någon från andevärlden?🙂

Tack i förväg❤️

// Teddytussens kaninuppfödningHjärta
http://teddytussen.weebly.com/
~Kaniner är inte en hobby, det är en livsstil~

Annons:
lizaohman
2014-12-22 10:18
#1

Beskyddade är vi redan.  Arbetar bara när den andlige ledaren är med mig. När jag skulle in på Auschwitz-området skyddade jag mig mot alltför påträngande känslor genom att dra ihop auran och trä en ljus-strumpa över alltihop.

Jane-Lyzell
2014-12-22 11:07
#2

alla sätt är bra utom de dåliga brukar jag säga - lite som Liza skriver - Du är beskyddad - att alltid se till din andliga ledare är med dig och lära känna den först är en trygghet för dig - är du inte ond själv eller uppsöker onda platser är det ingen risk du skulle stöta på något farligt. Eller leker med andevärlden i onyktert tillstånd eller dråger - om du inte är i de gränsområderna kan du känna dig trygg.

Välkommen in😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Zåmbii3
2014-12-23 03:53
#3

Tack så mycket! Jag har hört fler som säger att "du är alltid beskyddad", men det är just det att jag känner mig inte beskyddad🤔 Har jättesvårt att få någon kontakt med min vägledare också och att känna av dess närvaro (tar gärna emot tips på det) ibland tycker jag att det inte känns som att jag har någon vägledare överhuvudtaget.. därför skulle jag vilja ha någonting som kan ge mig beskydd från "onda vibbar" osv. när jag inte kan känna av min vägledare.

Tackar!😃

// Teddytussens kaninuppfödningHjärta
http://teddytussen.weebly.com/
~Kaniner är inte en hobby, det är en livsstil~

Jane-Lyzell
2014-12-23 12:25
#4

3. Gud eller dina skyddsänglar 😉- det handlar om din tillit , till att du vet , du är beskyddad - sitt 10 minuter om dagen be din andliga ledare komma nära och låt ledaren visa sin närhet för dig i din känsla - lycka till 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Zåmbii3
2014-12-23 16:07
#5

#4 jag ska börja med det! Kanske att det stärker något band :) tack för tipset!

// Teddytussens kaninuppfödningHjärta
http://teddytussen.weebly.com/
~Kaniner är inte en hobby, det är en livsstil~

WooWoon
2014-12-23 20:52
#6

#2 Hur vet man var onda platser finns?

Annons:
Jane-Lyzell
2014-12-23 22:01
#7

5. gör det - stärk banden emellan 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2014-12-23 22:01
#8

6. ha ha ha ja det får du fråga dem som tror på dem - läs gärna mitt inlägg längre upp

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

WooWoon
2014-12-25 18:43
#9

#8 Du skriver uppsöka onda platser, jag undrar var dom är och hur man upptäcker dom.

Upp till toppen
Annons: