Annons:
Etikettguider
Läst 2792 ggr
johkru0218
11/11/14, 9:12 PM

Kontakt med andliga vägledare

Hej.

Jag har börjat anstränga mig mer på att få kontakt med mina andliga vägledare. Såhär gör jag:

1. Jag sätter mig i en bekväm stol och börjar sedan ta flera djupa andetag tills jag känner mig lugn och avslappnad.

2. Därefter ber jag mina änglar om beskydd så att inga falska andliga vägledare ska ta kontakt med mig.

3. Därefter fokuserar jag på min andning. Jag sitter med fötterna stadigt mot golvet och händerna i knäna.

4. Därefter tänker jag mig att jag tänder ett ljus som ska symbolisera min kontakt med andevärlden, och under den tiden kan jag känna energi flöda.

5. Nu fokuserar jag på att repetera följande mening i mitt huvud: "Jag vill få kontakt med mina andliga vägledare". Jag blir mer och mer avslappnad, men jag har inte lyckats än att få någon kontakt.

6. Jag avslutar meditationen med att blåsa ut ljuset i mitt huvud och sedan öppna ögonen.

Så detta är mina steg för att ta kontakt med guider. Jag hoppas på att, genom att göra denna meditation regelbundet varje dag, kommer ge resultat.

Jag hade blivit jätteglad och tacksam om jag kunde få tips på flera sätt att få kontakt med dem :)

Annons:
Jane-Lyzell
11/11/14, 10:42 PM
#1

ser bra ut 2 skulle jag ta bort - det behövs inte (du är beskyddad)

5 . be istället din andliga ledare komma till dig in i ditt auriska fält så du kan känna dens närhet .Låt ledaren stärka era andliga band och njut av sammvaron.

Lycka till🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: