Annons:
Etikettmentalt-mediumskap
Läst 2446 ggr
Jane-Lyzell
11/4/14, 12:14 AM

Medium program i TV

Hur skulle du vilja se ett bra andligt/medium program i tv ? 
Vad är viktigt tycker du man ska visar upp ?
Ja hur ser ditt eget favorit program ut om mediumskap ?

Och varför vill du ha sådant tv program ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
11/4/14, 1:14 PM
#1

Tv är alltid TV - och tyvärr ett spel för gallerin - håller nog med en person som skrev på fb att det borde inte vara där - men nu är det det-- och hur fel blev det - så klart Tv bostar våra rädslor som människa och lyfter fram spökjakt- mediumskap är inte spökjakt det är kärlek - att hela brustna hjärtan emellan världarna- ska de visas något tycker jag det ska vara - mer frågor svar där tittare kan få sina frågor besvarade - eller gärna visa riktiga storseanser och privatsittningar utan att klippa- sen intevjuva dem som fått budskap av sin nära o kära - mer undersökande program för att ge bevis- inte tarvligt klippta dramor som de visar oss - anser ju TV- mediumen bör säga stopp till detta pågående dravel.

Kanske mer undersökande program av medium och deras gåvor och gärna med parapsykologernas medverkan.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Tigerbeer55]
11/4/14, 9:50 PM
#2

Jag blir så glad ända in i hjärtat av din beskrivning av mediumskap. Att hela brustna hjärtan mellan världarna. Det är nog en av de finaste jag hört. Beträffande tv-program tycker jag det ska vara seriöst och fokusera på att få fram bevis,det börjar väl bli dags för det nu år 2014. Bort med spökjakter och musik a la skräckfilm och diverse annat trams.

Jane-Lyzell
11/4/14, 10:19 PM
#3

2 Härligt  du blir glad - det är precis så det ska kännas i mediumskap🌺

Ja bort med skräpet och att TV ska besluta vilka som är medium i sverige😎

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

tarantass
11/10/14, 10:39 PM
#4

Jag är kluven till det här med hur programmen ser ut. Naturligtvis tycker jag också program ska både vara seriösa och se seriösa ut och att det är bedrövligt hur de som finns (vad jag vet) spelar på billiga sensationseffekter och imbecilla meningslösheter som "Sveriges bästa medium". 

Å andra sidan tycks det fortfarande bara vara de kommersiella kanalerna som vill behandla det här ämnet från annat än säkerhetsbältat "skeptisk" synvinkel, och då kanske man inte kan få något bättre, utan får vara glad när programmet ändå innehåller något seriöst under den billiga ytan. 

Det är väl också fler som gör ett program, och inte heller en seriös programledare har väl obegränsat manöverutrymme gentemot chefer som framför allt är intresserade av att programmet säljer annonser och som har en ytlig och sensationsbetonad bild av vad folk vill ha.

Samma sak, kan jag tänka mig, med att man ställer upp som medium. Kanske man kan resonera "bättre än så här blir det inte, jag får ställa upp ändå eller så får jag inte ut det seriösa heller. Och TV har ändå en genomslagskraft som inget annat".

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

Jane-Lyzell
11/10/14, 11:36 PM
#5

4. Ja nog är det så som du beskriver alltid 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: