Annons:
Etikettchakran
Läst 2916 ggr
Francescas
10/31/14, 3:21 PM

Behöver hjälp med att lösa blockeringar!

Hej! Jag är en tjej på 22 år som sedan ett par månader känt hur jag börjat genomgå en förändring, eller en utveckling. Jag bestämde mig för att omfamna den som en positiv utveckling och fick lite tecken om att jag var på rätt väg. Den senaste veckan har jag öppnat en hel del dörrar som jag inte kan, eller vill, stänga. Jag har fått ett namn på mina förmågor, insett att jag är empat, och börjat förstå att det också påverkar mig mycket negativt i och med att jag inte kan styra vad jag tar in eller inte. Under veckan har jag också läst på om chakran, börjat förstå en annan helhet, och gick idag till en healer för att få en "genomgång" inför att börja arbeta med mig själv ordentligt utifrån de nya perspektiven.

Hon healade dels min onda rygg men berättade också att jag var blockerad i hjärtchakrat och även i nacken, "bron mellan de övre och de undre". Jag, som är student och inte kommer ha råd att gå tillbaka, frågade om handfasta tips för hur jag löser upp dem. Hon beskrev att jag måste komma till botten med varifrån blockeringen kommer, när jag *stängt av*, och uppleva de känslorna igen. Med hjärtchakrat hade jag direkt en idé och ägnade en stund av kvällen åt att gråta och låta hjärtat prata genom text. Det känns som jag är på väg, men jag undrar; hur löser jag upp blockeringarna? Hur söker jag fram det där *onda* som jag begravt? Och vad gäller nacken, hur gör jag där? 

Hoppas att någon kan hjälpa mig med lite guidning, är helt ny på området men vill verkligen vidare ifrån där jag är nu, tvivlandes på mig själv, överanalyserande och aldrig helt i nuet. 

Allt gott!

Annons:
Jane-Lyzell
10/31/14, 3:41 PM
#1

Tokig healer påstå du har blockeringar och sen inte hjälpa dig med dem - tycker du ska vända dig tillbaks till healern. 

annars finns ett lätt sätt att meditera och be din andliga ledare lösa eventuella blockeringar - ingen ide ta bort blockeringar om man inte förstår man har dem och varför……. så börja med att meditera och ta det där med blockeringar längre fram och ta det healern sa med en stor nypa salt.

Lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Francescas
11/22/14, 8:34 PM
#2

Tack så mycket för svaret!

Jane-Lyzell
11/22/14, 11:03 PM
#3

Varsegooo😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: