Annons:
Etikettandlighet
Läst 956 ggr
Jane-Lyzell
10/17/14, 2:04 PM

Sökandet

Vad var det som fick dig själv börja söka i det andliga och mediala ? - vilken händelse gjorde att du bestämde dig för att utvecklas och förstå mer ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Sorgfågel
10/17/14, 8:10 PM
#1

Ingen händelse , men jag hade kommit till ett vägskäl i mitt liv , där jag såg vilken väg jag " var tvungen " att ta för att få ett mer meningsfullt liv….. det var vägen som handlade om inre utveckling.

Lynxx
10/17/14, 9:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det var när jag fick healing (på distans dessutom!) & märkte vilken påtaglig effekt det hade.

Då börjar man ju fundera hur detta kan vara möjligt? Den healer som jag sedan började gå till, bidrog med mera, som gjorde att jag kom till insikt att det måste finnas mer, än det som vi kan uppfatta med våra begränsade sinnen.

/L

[sanna70]
10/18/14, 9:57 AM
#3

Bara en känsla av att det finns så mycket mer. .  Det började för många år sedan och alla mina upplevelser och berättelser från andra har förstärkt min känsla. .

Jane-Lyzell
10/18/14, 1:14 PM
#4

spännande se hur det var för er - hoppas fler skriver - själv har det ju alltid funnits med mig sen jag föddes och vetat- men då jag började på alvar utveckla mina förmågor ordentligt var healingen först och det öppnade upp för mycket mer🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Tigerbeer55]
10/18/14, 9:45 PM
#5

Jag har haft det med mig från det jag var barn. För mig är det alldeles naturligt. Men sen har traumatiska händelser gjort att jag lärt mig och förstått mer och mer. Antar att det är nån mening med alltihop. Jag är iallafall oändligt tacksam för det hela.

Jane-Lyzell
10/19/14, 11:08 AM
#6

5. Ja vist är man tacksam - men ibland en förbannelse nästan - inte alltid kul vara medial 🤪

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Tigerbeer55]
10/19/14, 1:00 PM
#7

För mig är det en stor,varm trygghet.

Jane-Lyzell
10/19/14, 1:08 PM
#8

7. Trygghet Ja - men likväl inte alltid så kul veta allt !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Tigerbeer55]
10/19/14, 1:19 PM
#9

Hmm,kanske inte. Fast det kan också vara en trygghet i sig.

Jane-Lyzell
10/19/14, 4:12 PM
#10

vissa saker vill man inte veta 😓

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Tigerbeer55]
10/19/14, 6:54 PM
#11

Nä det kan du ha rätt i.

Evigheten
10/19/14, 11:15 PM
#12

Jag har alltid vart en sökare, och alltid intresserat mig för andlighet. Är naturligt en djur och naturälskare, och älskar allt som känns levande och kreativt och äkta. Vilket dagens samhälle inte gör. Människors inre har jag alltid tyckt vart intressant, så som känslor och erfarenheter och de som utgör själva själen. Jag drar mig som en magnet till allt andligt, allt gjort det :)

Upp till toppen
Annons: