Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1029 ggr
dreadedfairy
2014-10-10 07:58

Själslig rensning, dålig hy?

Halloj!

Jag skulle kunna gå in på detaljer men tänkte gå rakt på sak:

Kan det bli så att när man har blivit själsligt upplyst & man börjar rensa kroppen på gifter som är mer mentala (som att man har blivit inlärd att vara på ett sätt & att man ska tänka på vissa sätt & plötsligt förändrar det, som om man skulle switcha från köttätande till vegetarian/vegan).  Kan det bli så att kroppen reagerar ungefär som på en detox? Hyn blir knasig & resten av kroppen också?

Någon som förstår sig på lite av det jag försöker få fram? ;P

Annons:
Jane-Lyzell
2014-10-10 11:54
#1

Absolut är det så - att gå den andliga vägen är verkligen en detox🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

dreadedfairy
2014-10-10 12:36
#2

Åh vad skönt att höra! Eftersom jag inte har förändrat min diet något på senaste så har jag spekulerat lite så det känns bra, då är det något som kommer att gå över hoppas jag!

ljus & kärlek

Ians
2014-10-10 13:24
#3

Det var ju en intressant vinkling! Kanske svaret på många frågor som jag haft, då också ☝️

Jane-Lyzell
2014-10-11 01:24
#4

2, Nja- ditt personliga ansvar hjälpa ditt eget instrument dvs din fysiska kropp att renas i tanke - kropp o själ- ett vake up cal för att bli så ren det bara går!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

dreadedfairy
2014-10-12 11:17
#5

#4 Ja, jag har alltid varit lagd åt det andliga (så som jag är uppväxt också) men det har hänt saker i mitt liv på senaste tiden som fått mig att inse ytterliga saker & det var DÅ saker med kroppen började hända! :) 

Så nu är jag på väg mot att bli så ren som möjligt känner jag :D

#3 Ja kanske det :D *,*

Upp till toppen
Annons: