Annons:
Etikettvägledning
Läst 6795 ggr
[Yantra]1
8/20/14, 9:27 PM

Vibrerar inombords på nätterna ?

Hej där Har en fundering, upplevt sista halvåret ca att jag vaknar av jag vibrerar starkt inombords, även ofta när jag håller på att somna, känns i hela kroppen och försvinner inte förrns jag sätter mig opp el försöker "skaka" av mig det, ngn som upplever el upplevt samma sak som kan tänkas veta vad som händer, jag drömmer nog ganska intensivt också. Mvh

Annons:
Jane-Lyzell
8/20/14, 10:52 PM
#1

Det låter som du är medveten när din ande lossar från din fysiska kropp - då vi sover- så kallat uku(utanförkroppenupplevelser) Inget farligt men kan vara lite otäckt när man inte vet vad det är.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Pia B
8/20/14, 10:56 PM
#2

1 Menar du att när vi sover så gör vi UKU?

Jane-Lyzell
8/20/14, 11:05 PM
#3

2, Ja det kan man säga- inte alla som flyger i väg - de flesta ligger direkt utanför sin fysiska kropp i sin rena ande, vilandes

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Yantra]1
8/20/14, 11:16 PM
#4

Nä jag har inte vart ute o flugit!:) men hade en dröm men den kändes obehaglig för några månader sedan att jag "flög" ut ur sovrummet och såg gubben min på soffan (han snarkar ibl :)) jag vet jag tänkte släpp ned mig fler ggr el "skrek" så kom jag tillbaka o vaknade, men kändes som dröm, men ändå inte, vet min sambo sträckte ut en hand också, men han fick inte tag i mig. Jo det var obehagligt förut, men tror jag vant mig,, känns inte otäckt iallaf! :) men man undrar ju som du säger Jane vad det är, så mycket som händer nu, vet jag skrivit här tidigare och fått fina svar av dig Jane. Känner man behöver vägledning i mycket, men dags att ta tag i det, så blir andlig och personlig utv till hösten, så får jag se :) tack igen!!

Jane-Lyzell
8/20/14, 11:37 PM
#5

4 Det är Uku 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Yantra]1
8/20/14, 11:42 PM
#6

Jahapp :) haha tack!

Annons:
[Yantra]1
8/20/14, 11:55 PM
#7

Nu börjar tankarna här, i feb gick en väns flickvän bort, då hade jag också en sån verklig dröm, att jag kom ut vid soffan och mötte henne, fast hon hade en annan frisyr, sen har jag för mig att det var två suddiga gestalter bakom sig med, men hon tittade bara på mig. som de gick i ett tåg framför köksbordet, fm efter ringde vännen och berättade om att han flickvän varit med om en olycka till min sambo, kanske var ngt liknande, vad tror du?

[Yantra]1
8/20/14, 11:56 PM
#8

Alltså om man kan möta själar där?

Jane-Lyzell
8/21/14, 12:25 AM
#9

/ låter som ett möte alltså en uku😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Yantra]1
8/21/14, 7:13 AM
#10

Ok! Tack för hjälpen!! :)

Pia B
8/21/14, 10:03 AM
#11

3 Du menar att alla är utanför sin kropp när de sover?

Jane-Lyzell
8/21/14, 10:31 AM
#12

11.Ja, alldeles riktigt - en del av sömnen är vi det.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Pia B
8/21/14, 4:35 PM
#13

Oj Någon särskild del?

Annons:
Upp till toppen
Annons: