Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1125 ggr
Jane-Lyzell
2014-08-18 23:40

Höstens cirkelstarter

Härligt Nu har skolorna startad och hösten knackar på med det kommer också  de mediala cirklarna igång igen - härligt 🙂

Min egen drar igång i morgon - Åhh vad jag längtar se alla cirkeldeltagare igen och sen få vara i andevärldens labb (cirkeln) och deras energi - bara älskar det ❤️

ska du själv sitta i någon cirkel för din utveckling under höst terminen ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Elpida
2014-08-19 16:00
#1

Det hade jag mer än gärna gjort men Växjötrakten är fattig på cirklar, eller så är det väldigt tystlåtet så att jag inte hittat några…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tarotstollan
2014-08-21 01:19
#2

#1. Samma här, det finns cirklar men de är oftast redan fulltecknade så här års, eller så är de för dyra för min plånbok, eller så är de för långt bort!

Sen kommer dilemmat om det hade funnits något som passade, vad man skall studera för något?!🤔

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
2014-08-21 10:42
#3

2 En egen hemcirkel kostar inget :-) - andevärlden är din lärare- allt du behöver göra är att sätta dig där och följa deras instruktioner- klart det underlättar ju med en bra cirkelledare - men det kan man lära sig under tiden 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
2014-08-21 19:06
#4

Mmm, tror jag ska boka tid med dem en gång i veckan och få lite vägledning och trevliga samtal! En gång i veckan måste man ju kunna avsätta en timme🙂

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2014-08-21 20:18
#5

4. BRAAAA….😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: