Annons:
Etikettandlighet
Läst 1338 ggr
[Smulan_88]
8/13/14, 11:04 PM

Stängd dörr :(

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja… Men hur som helst, i unga år miste jag min bror och har väll mer eller mindre alltid varit mottaglig för att känna av energier. Har och är fortfarande väldigt mörkrädd och har alltid kunnat känna av närvaro och många saker har skett "oförklarligt" i min närhet som jag uppmärksammat. Dock har jag ju på grund av min brors bortgång kännt stora tvivel på min tro och har perioder haft det väldigt "ångestfullt". Men det hör inte till saken för det tänkte jag inte ta upp nu. I tidigare hus jag bott i har jag alltid kännt av närvaro, dock minskade detta när vi flyttade till det hus vi nu flyttar ifrån. Där har jag "bara" kännt av från trappen, och det har inte varit så ofta men när det hänt så har jag blivit rädd. Till saken hör attbåde jag och min sambo även vid två helt olika tillfällen trillat ner för trappen och slagit oss ordentligt. Plus två händelser då jag trodde att någon levande människa var där, men vid granskning va det tomt. Nu har vi under senaste halvåret haft en egentligen otroligt jobbig period, med inbrottsförsök av en drogpåverkad person (när vi var hemma på natten), min mor och far beslutade sig för att skilja sig och har tampats med det. Nu är det ju även som så att(äntligen, och tack o lov kära Gud) har jag blivit gravid mitt i smeten efter två års försök, och nu håller vi på att flytta in i svärförälldrarnas hus. Sen vi kon in här och jag fick reda på att jag är gravid har jag inte kännt av någonting överhuvud taget. Har jag omedvetet stängt min "andliga dörr"?? Jag drömmer typ inte ens. Sen trodde jag det "spökade" i alla hus,men här känner jag inte av några energier alls. Så vitt jag vet.. Har frågat, så har ingen dött i huset, kanske därför det är så lugnt. Men till tomten hör en gammal lada och jag känner inget därifrån heller. Vad kan man göra för att öppna dörren på glänt igen? Eller är det inte meningen när jag är gravid? Har ni upplevt liknande, typ som en blockad? Tacksam för svar, om ni har någon ide. ;)

Annons:
Bara Anna
8/13/14, 11:22 PM
#1

Jag är inte särskilt medial av mig, har dock en intuition som jobbar med warp-speed när jag lägger tarot. Har också en dotter på 5 månader och kommer så väl ihåg hur out of sync alla mina energier var då. Det fanns inte en möjlighet i världen att jag skulle lyckasts få några vettiga svar från korten då. Energin fanns helt enkelt inte, den gick till bebisen i magen…. Därför tror jag att det kan vara så som du skriver att. Din förmåga har blivit trubbigare nu undergraviditeten - du är extra känslig och mottaglig nu, därav skyddas du extra + energin behövs till annat!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

[Smulan_88]
8/18/14, 11:46 PM
#2

Tack för svar! Hoppas det "blir som vanligt" sen igen då ;) hehe. E ju lite av min tryddhet, att känna av. Hehe.

Jane-Lyzell
8/18/14, 11:51 PM
#3

Jag tror du får vila under din graviditet så du ska känna dig trygg🙂

annars brukar det egentligen vara tvärt om med medialiteten när man är gravid - den tilltar. - fast det kanske inte gäller alla!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
8/22/14, 6:04 AM
#4

Hmm, kommer ihåg själv när jag var gravid. Jag hade andliga upplevelser till Max. Träffade min tjej och bekantade mig med henne. (Hon är precis lika glad och fnissig nu som hon visade för mig då). Sen när jag fick henne, stängdes andligheten av och jag var "ledig" i över ett år. Sen tog det fart igen när jag var ute i skogen och jag märkte att tösen nu också ser saker.

Många Goa Kramar

Annisangel

Upp till toppen
Annons: