Annons:
Etiketthealing
Läst 3812 ggr
[VSK]
8/5/14, 2:30 PM

Gällandes den stora skogsbranden i Västmanland.

Be gärna era healingguider om hjälp med healing och kraft till alla dessa hjältar som kämpar med den 100-150 km2 stora branden i Västmanland. De behöver all hjälp de kan få. Tack…

Annons:
Jane-Lyzell
8/5/14, 2:31 PM
#1

självklart gör vi det - och extra böner till alla vilda djur och tamdjuren med som inte hinner flyttas på - detta är hemskt😭

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[VSK]
8/5/14, 3:04 PM
#2

Ja det är hemskt… 😕

[VSK]
8/5/14, 3:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vill egentligen inte säga detta men gör det ändå. ibland så är inte viltstängsel enbart av godo. Så här såg solen ut igår mellan Västerfärnebo och Norberg.

[VSK]
8/5/14, 3:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Färsk karta på hemskheterna.

ALPHIRA
8/5/14, 7:35 PM
#5

Tack för en bra karta! Jobbar både i Norberg och Västerfärnebo så för mig är kartan värdefull just nu. -Fast i sittande stund jobbar i Västerås och där jag befinner mig är det rätt så mycket rök kvar.

Lynxx
8/5/14, 8:37 PM
#6

Sedd från rymden (& marken):

http://www.dn.se/nyheter/sverige/se-bilderna-pa-den-omfattande-skogbranden/

---

Hemskans hemskt! Men det kommer säkert att hända oftare framöver.

//L

Annons:
AnnikaIII
8/5/14, 10:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Angående elden runt Sala, här är en bön från Veronica Lundh och som jag gillar och gärna vidareför:

**"Vi ber att eldens rådare ska ta tillbaka elden. Vi ber att vindens rådare ska ta tillbaka vinden. Vi ber vattnets rådare att skapa ett skyfall över området Vi ber alla andliga väsen att förena sig med vår önskan"
**
Vi kan alla bidraga med detta och be om hjälp….

Carpe momento

Jane-Lyzell
8/7/14, 8:58 PM
#8

🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
8/9/14, 8:24 AM
Pia B
8/9/14, 2:15 PM
#10

Går det att skicka healing till folk som inte bett om det eller vet att de får det?

Jane-Lyzell
8/10/14, 12:47 AM
#11

10.Katastrofer är undantagna🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Pia B
8/11/14, 5:45 PM
#12

Hur bestämmer man vilket som är katastrof eller ej? Går det att sända healing till både som här de som bekämpar katastrofen och ev offer för den?

Annons:
Pia B
8/11/14, 6:43 PM
#14

Menar du att man tittar på Wikipedia om det är en katastrof eller inte? Jag undrar hur du avgör om det är en katastrof eller inte och om du ska skicka healing.

[VSK]
8/11/14, 7:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

#14 Men snälla du… Länken är en förklaring på vad en katastrof kan vara för nåt.

ja du, om inte ~190 km2 skogsbrand med en hel del småbyar och orter riskerar att förgås i lågorna. brandmän samt skogsarbetare mm omringas av eld, ett antal hästar, kossor + andra djur, för att inte tala om alla vilda djur både små och större. brandmän som jobbar 22 timmar om dygnet. 

En eld som som mest kunde spridas u 20 km/t i trädkronorna, eld som kunde hoppa över mindre sjö på 1.3 km osv inte är en katastrof så vet jag inte vad jag skall svara dig här och nu.

Titta lite på bilden i #4

Här är jämförelse med våra tre största städer.

Pia B
8/11/14, 9:58 PM
#16

Nu undrade jag hur du och andra som skickar healing till folk som inte bett om det bestämmer vilket som är en katastrof, och ger er rätt att skicka healing till folk som inte vet om det. Var går gränsen för när ni skickar healing eller inte? Vilken sorts healing är det förresten?

[VSK]
8/11/14, 10:02 PM
#17

#16

En liten fråga bara så här på kvällskvisten.. Exakt vad har du gjort för att bidra med hjälp till de behövande gällandes branden?

Pia B
8/20/14, 10:42 PM
#18

Jag har inte kunnat göra något. Vill du inte svara på mina frågor ovan!

[VSK]
8/20/14, 10:57 PM
#19

#18

Nej jag vill inte svara på dina frågor. Gläds istället med alla dessa hjältar som har gjort ett otroligt arbete. Deras insatser är på många håll nästan omänskliga. 

Behörig får mer än gärna låsa tråden då den fyllt sin funktion.

Jane-Lyzell
8/20/14, 11:03 PM
#20

Tråden låses på begäran

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: