Annons:
Etikettandlighet
Läst 2817 ggr
[Bettanbop]
7/16/14, 10:01 PM

Rensa hem och stänga portaler?

Att rena hem är jag inte van vid, men har försökt två gånger. Men en del säger att man måste använda salvia, annars går det inte. Har lite svårt att tro på det, för vist går det utan. Mina rensningar har ju varit att rena negativa energier, och det funkade ganska bra, utan salvia.

Vad anser ni om salvian? ett måste eller går det lika bra utan?

Sen funderade jag på det här med portaler. Man hör ju ibland om att några hem kan ha portaler öppna i sina hem där det kommer och går andar titt som tätt. Såna kan man ju stänga, men har inte fattat riktigt hur än. Och vist måste det väl gå att stänga via distans?

Någon som har lust att förklara?

Annons:
Jane-Lyzell
7/21/14, 11:20 AM
#1

Det går lika bra med selleri 😃- skämt o sido - behövs ingen salvia- det är endast en ceremoni som en del använder sig av, inget måste!

Hmmm…. portaler är personliga om de existerar och är tillför den egna ledaren och egna guider ska lätt kunna nå dig. Eller väl inarbetade lokaler som håller storseanser o sittningar för nära o kära kunna komma och förmedla sig!

en portal är inget negativt endast kärlek

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[The new Woo]
7/23/14, 12:51 PM
#2

Håller med ovan talare, ingen Salvia eller annat krävs för att göra detta.

[Bettanbop]
7/24/14, 11:26 PM
#3

Tack för era svar 👍

Det var så som jag trodde och kände.

angelicamianylander
8/3/14, 11:20 PM
#4

Jag kan tänka att salvia kan vara viktigt för en del, kanske för att det hjälper dem att fokusera på vad de håller på med. Så för dom kanske det inte går utan ;)

Elpida
8/17/14, 7:48 PM
#5

#4 Absolut, man ska inte underskatta dessa hjälpmedel…så länge man ser dem som hjälpmedel och inte själva huvudpunkten.  Det ärlite samma sak som att en del tror att man måste tända rökelse och ljus för att kunna lägga tarot, när de egentligen bara är hjälpmedel för att kunna samla ihop sig och landa i uppgiften. =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: