Annons:
Etikettspiritualism
Läst 946 ggr
[Yantra]1
2014-07-09 20:09

Meddelanden när jag healar?

Hej jag är ny här på sidan! :) Jag håller på och utbildar mig inom healing, har en liten fundering om det är ngn annan som upplevt samma sak, då och då när jag healar mig själv, kan jag få opp bokstäver och namn, i går igen satt jag o blundade i bilen och healade mig själv, och fick opp namnet "Tea", hon är min gamla katt! Jag fick för mig o visualisera henne och ge henne lite smekningar på huvet och en puss, hon var världens goaste, det kändes bara rätt att göra så, det var en liten ögonsten!:) men vart med pm jag fått upp random namn som jag inte känner till också, människonamn, ibland kan jag se människor, vad är detta och ngn mer som upplevt samma sak? Är det kontakt med själar el kan det vara mitt undermedvetna? Mvh anna

Annons:
Jane-Lyzell
2014-07-09 23:48
#1

Låter som din mediala kanal - den bör ju inte poppa in om du ger healing!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Yantra]1
2014-07-10 07:44
#2

Tack för svar jane, nej jag vet inte heller, ser oftast orden namnen i färg också, Tea var i rosa om det kan vara ngt viktigt och att jag ser orden, de kommer inte bara "till "mig. Mvh anna

Jane-Lyzell
2014-07-10 09:47
#3

Om du ser färger mer - är det nog mer information för dig som healer vart du ska lägga dina händer- men namnen borde inte vara där - det tyder på att du öppnat din medialitet.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Yantra]1
2014-07-10 10:14
#4

Tack Jane, frågat min mentor lite också, men känner mig inte hundra på hennes svar , de känns inte rätt alla gånger. Känns som jag behöver utbildning på annan väg för att känna mig tryggare i det jag känner och gör,det är det där med orden o människorna som jag inte får grepp om alls. Men det är väl det som är meningen kanske att jag ska fråga och lära mig mer, det känns lite så! Tack för din tid! Mvh

profca
2014-07-17 10:18
#5

Att fråga och lära sig mer är alltid en bra väg att börja på. :-)

Jane-Lyzell
2014-07-18 18:16
#6

4.Man ska välja sina mentorer väl :) . Fråga är bra - annars får man inga svar ,

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: