Annons:
Etikettandlighet
Läst 1021 ggr
Sorgfågel
2014-07-03 00:35

Turbulens och andlighet

Kan utan tvekan säga att detta senaste år varit det mest omtumlande i mitt liv. Det har varit som en stormflod och jag har varit tvungen att hålla i mig för att inte tappa taget och drunkna. Hur kan det vara så , att samtidigt som jag känner mig allt starkare andligen och vågar lita på min intuition , så rasar mycket annat runt omkring mig i livet…..Jag har detta år upptäckt hur mycket som är fel i mitt liv och måste ändras på : äktenskap i kras , byte av arbete, vill flytta till annan ort . En massa fysiska katastrofer har också drabbat mej .Det är som att inget går att blunda för längre , utan allt skall tas itu med på samma gång. Jag både går under och blir starkare samtidigt…..hur kan det vara såhär ? Mitt i allt detta så tvingas jag att vara stark och stötta personer som har det mycket svårare än mej själv, men vet inte hur länge till jag klarar det. Kan det vara karma som spelas ut …..? Ser saker ibland innan de inträffar och drömmer sanndrömmar, vilket har utvecklats senaste tiden. Tror ni det hänger ihop ?

Annons:
Jane-Lyzell
2014-07-03 09:44
#1

Om saker och ting inte varit till fördel för dig så blir det uppenbart och mer påtagligt när du själv utvecklas och öppnar upp för mer andlig förståelse - det kan i bland bli som havet stormar och som du säger nästan outhärdligt - meng häng kvar stå ut - det blir bättre sen 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2014-07-03 12:29
#2

Håller med Jane….Häng kvar och rid ut stormen, det blir mycket bättre sedan!

Sorgfågel
2014-07-03 13:32
#3

Tack ska ni ha . Det har känts som "hela havet stormar " i nästan 2 år nu och jag tror att det håller på att lägga sig. Tänker inte ge upp, utan dra lärdom och bli starkare. Har antagligen inte tagit itu med saker som jag borde gjort och måste nu ta itu med alltsammans på en gång. Kan plötsligt inte blunda för saker längre, eller göra nå´t som känns fel….eftersom jag plötsligt ser hur det ska vara. Antar att jag bara borde vara glad för det.

Annisangel
2014-07-12 07:31
#4

Jag känner igen mig i dig Sorgfågel. Mitt år började väldigt dramatiskt. I samma veva började det andliga ta fart. Jag fick till mig mer och mer; Du har snart inget val. Det är konstigt, när man börjar tro på sin egen förmåga verkar det inte räcka, då måste man visa omgivningen det med. Jaja, skönt att det har lagt sig lite för dig! Det är härligt ändå med allt detta som händer, för man klarar verkligen mer än vad man trodde från början!!! Jag tror på dig! Go you!

Många Goa Kramar

Annisangel

[The new Woo]
2014-07-12 17:05
#5

Träna på att stänga av det är mycket viktigt.

Hellas
2014-07-12 17:49
#6

Ja det kan verkligen vara omtumlande men rid ut stormen, lär dig att styra energiflöden så ska du se att allt landar precis som det ska.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Sorgfågel
2014-07-12 19:39
#7

# 4 Det är så det känns, som du säger Annisangel : " du har snart inget val ". Det är där jag befinner mig just nu…… # 5 Stänga av är jag dålig på… räcker det inte att lära sig meditera , vilket jag håller på med vid läggdags ? Mår iallafall bra mycket bättre av det. # 6 Hur lär man sig styra energiflöden då ?

Annisangel
2014-07-12 20:42
#8

#7 Det som du har total kontroll över är din andning. Det har hjälpt mig mycket. Andas djupt, tänk dig att du andas ut all oro och sen när du andas in igen så tar du in ett gyllene sken som fyller dig med kraften och glädjen att kunna gå vidare!

Många Goa Kramar

Annisangel

Sorgfågel
2014-07-13 17:41
#9

# 8 Det ska jag genast börja med. Tack för dina uppmuntrande ord. Kram

Annisangel
2014-07-14 06:28
#10

:)

Många Goa Kramar

Annisangel

Upp till toppen
Annons: