Annons:
Etikettmedialitet
Läst 767 ggr
Angel3
6/29/14, 12:05 PM

Känner in allt

Behöver verkligen ha hjälp, det börjar att bli för mycket för mig.

Jag känner in allt och alla. Känner in hur dom mår så jag vet ibland inte om det är jag som mår så dåligt.

Då måste jag rena mig och dessa känslor försvinner som jag har känt.

Jag stänger ner men det hjälper inte. Öppnar upp på en gång igen.

VAD SKA JAG GÖRA??

Annons:
Jane-Lyzell
6/29/14, 1:09 PM
#1

I dessa lägen brukar jag säga lägg andlighet och medialiteten på hyllan för ett långt tag- focusera på dra ihop dina egna energier endast- be din egen energi komma tillbaks till dig och håll den hos dig med visualisering som ett ägg eller ljusbubbla runt dig.

gör denna övning upp till 3 gånger per dag - tills du märker du inte på verkas så mycket av andra längre- lycka till🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[ghostdoggy]
6/29/14, 1:18 PM
#2

d där hade jag åxå problem med ett tag,kunde vara hur glad som helst å inom ett ögonblick vara dyng förbannad el skitlessen,å kunde i min värld inte fatta varför,var först mest i större folksamlingar,var först när jag var ensam med min brors fd tjej jag förstog att d inte var mina egna känslor,hon var otroligt svartsjuk å d tärde i hela mig,numera slår jag bort det om jag känner in nått som inte tillhör min egen sinnesstämning..finns ju även fördelar,vet därimot när folk ljuger mig rätt upp i ansiktet =) å man kan alltid fråga personen om allt är ok,för sinnesstämningen hos en annan person kan ändra sig bara för att man frågar el bryr sig =),men är helt klart en träningssak,man måste veta själv hur man mår å sen utgå ifrån det

Angel3
6/29/14, 1:40 PM
#3

Tack, dem övningen sja jag göra. Det känns som att jag håller på att bli tokig. Tack, skönt att läsa att jag inte är ensam.

Upp till toppen
Annons: