Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 784 ggr
[sanna70]
6/14/14, 9:14 AM

Kommunikation. .

Det har hänt väldigt ofta att jag får känsla av kommunikation med andra sidan ( främst min älskade ) MEN det sker via radion.

Kanske kommer detta att låta galet men jag har åtskilliga gånger satt mig i bilen med vissa tankar eller oro och när jag startar bilen så spelas det låtar som känns som svar på mina funderingar. . 

Jag lägger upp en av låtarna, den fick jag till mig hemma några veckor efter att min älskade gick bort. Radion hemma satte igång och spelade upp denna låten.

Just denna låten känns som ett meddelande från honom. . 

Vad tror ni om detta ? 

Tacksam för denna möjlighet att få ut allt som jag har funderat över, ni är underbara  ❤️

Annons:
[sanna70]
6/14/14, 9:24 AM
#1

Det ska tilläggas att det var faktiskt slut mellan oss tiden han gick bort. Jag går inte in i det men vi har " hattat f" fram och tillbaka i 11 år. . Oavsett om vi var tillsammans eller det var slut så hade vi daglig kontakt och kärleken, den fanns där ALLTID ☀️

Just därför är denna låten väldigt " Träffande " med tanke på dåvarande omständigheter. .

Jane-Lyzell
6/14/14, 9:50 AM
#2

Tack för ditt inlägg - och vist kan man kommunicera  så som du beskriver- att just då du sätter på musiken kommer det svar från andliga vänner på frågor och funderingar du haft - just i de stunder då du tycker dig få svar - så är det det - härligt 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[sanna70]
6/14/14, 11:55 AM
#3

Tack för ditt svar 🌺

Jag har undrat många gånger om det kunde förhålla sig på detta viset så det känns fantastiskt att få det bekräftat 🙂

Häromdagen mådde jag ganska dåligt, alla har vi dåliga dagar och livet går ju upp och ner. Fortfarande tänker jag mycket på honom, och den dagen önskade jag innerligt att han fanns här så att jag kunde fråga om råd.. Jag sätter mig i bilen och här kommer " svaret på mina funderingar " Det är en låt och man kan ju inte låta bli att le.. Han försöker verkligen få mig att må bättre känns det som  🙂

Jane-Lyzell
6/14/14, 10:32 PM
#4

3. vad härligt 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: