Annons:
Etikettevenemang
Läst 1951 ggr
CissiKnutsson
2014-06-05 08:56

Godmorgon =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon kära vänner =)

Jag försöker hjälpa Gatuhundana i Serbien med vaccin och sterilisering och i framtiden nya hem och det kostar pengar och tid från mig så därför försöker jag göra vad jag kan för att "tigga" samla in pengar för att göra detta möjligt.

Jag säljer av läsningar och information om ditt tidigare liv (även viss information om framid) för en liten symbolisk "gåva" och självklart kommer mina kunder få veta hur det år för dessa hundar genom bilder och brev via mail. Jag kommer även att skicka kvitton så ni får se at er gåva hamna där den ska vara =)

Om du är intresserad så skicka en ansiktsbild till min mail cissiknutssoness@hotmail.se och skriv vad du önskar hjälp med

Med vänlig hälsning

Cissi Knutsson

Annons:
Jane-Lyzell
2014-06-05 13:06
#1

sänder man gåvan direkt ?(och visar dig inbetalningen då?) - finns det konto för det? finns det en länk till hundarna?

går hela gåvan till hundarna och varför la du in den på denna sidan- då du endast varit medlem sen i morse?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

CissiKnutsson
2014-06-05 14:58
#2

Hej jag har varit medlem förut men har glömt mitt lösenord så jag startade en ny sida =) det kändes enklast så.

Ja eftersom jag än så länge gör det här "jobbet" privat så sätter man in pengarna på mitt konto och ja hela gåvan går till hundarna man skriver sitt namn så vet jag att dom pengarna är till hundarna.

Jag kommer att bo i Serbien (Novi Pazar) nu i ett år till att börja med och hundstall och veterinär kontakt har jag

Det svåra med det här jobbet är att det är väldigt svårt att adoptera bort hundarna till familjer i andra länder eftersom det är ett rabies smittat land.

Alla som vill vara med och hjälpa kommer självklart få bevis och bilder det går även att besöka oss om man vill det.

Nej hemsida har jag inte fått ordning på än eftersom datorer inte är min starka sida =)

Med vänlig hälsning Cissi

Jane-Lyzell
2014-06-05 15:21
#3

2. okay - jag känner ju inte dig - men det verkar ju seriöst - kanske borde du talat med oss först(finns tyvärr många oseriösa) innan du la in inlägget- jag låser tråden och hoppas du får personer som hjälper dig - lycka till!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: